יום שישי, 16 ביוני 2017

חדר שינה מעוצב



אל תשכחו ליהנות מהדרך
שדרוג הבית ועיצוב שלו מחדש תמיד נתפשים כיציאה מהנורמה, יציאה מהשגרה הרגילה, דבר שלילי שיש להימנע ממנו. אף אחד לא אוהב להתחיל תהליכים חדשים, אף אחד לא אוהב לצאת מהמסגרת הקבועה וגם שזה קורה, תמיד יש תהיות האם ההתעסקויות הרבות האלו שוות את המטרה בסוף. כשאתם מנסים ליצור חדר שינה מעוצב לכם או לילדים שלכם, התהליך עצמו חייב להיות מהנה לא פחות מהתוצאה הסופית. נכון, עיצוב חדר שינה יכול לקחת זמן רב, מצריך מחשבה עם מעצב פנים, ביקורים רבים באולמות תצוגה או באתרי אינטרנט כדי לבדוק מה מתאים למה, אך זהו השלב הכי מהנה בו הדמיון שלכם מרכיב מציאות, לכן נסו ליהנות מכך. 




חפשו את ההרמוניה
כמה פעמים קרה שהגעתם למקום מסוים, יכול להיות לסלון של חבר, למשרד, והיה פריט אחד שהיה מאוד מרשים אך כל החלל לא הלם אותו כלל והיה לא מעוצב בעליל? עצם העובדה שאתם משלבים פריט אחד או שניים, שהם ללא ספק מעוצבים ומרשימים, לא יהפכו את חדר השינה שלכם לחדר שינה מעוצב. חדר שינה מעוצב חייב להיות חדר שינה שיש בו הרמוניה. כל הפריטים צריכים להתאים זה לזה, הצבעים צריכים להתאים זה לזה, אי אפשר לשלב כורסת וינטג' עם שידה ומראה יוקרתיות או מיטה גדולה מאוד שבסיסה כחול עם שידה קטנה שצבעה אדום. לפעמים פריט אחד יכול להרוס הכול ולכן חשוב ההתאמה הטוטאלית שתיתן לכם את המראה המושלם.

שיהיה לכם נוח
עם כל הכבוד לעיצוב שחייב להיות מושך ומתאים, חשוב שיהיה לכם נוח. אל תכניסו לחדר השינה שלכם פריטים שאתם לא צריכים ואם נראה לכם שרהיט מסוים לא יהיה שימושי כמו פריט אחר, חפשו את הגרסה והצבע שלו שיתאימו לחדר. לא מעט פעמים אנשים נתקעים בחדר שינה מעוצב עם ארון בגדים קטן מידי שלא עונה על הצרכים שלהם ואז הבגדים מבלים על שידה, אז איזה עיצוב קיבלנו כאן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה