יום שישי, 16 ביוני 2017

הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע



הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע: למען הנוחות
כשאתם מבררים על אפשרויות הלוואה אתם צריכים לברר על כמה דברים. אשית, לבדוק מאיפה כדאי לכם ללוות את הכסף. את הכסף ניתן ללוות מהבנק כצעד שהרבה אנשים עושים, בעיקר מחוסר ידע והיכרות עם שוק ההלוואות, מצד שני אנשים רבים כבר הבינו שעדיף להם גם הלוואות מגופים שונים כמו חברות אשראי, קרן הפנסיה שלהם ועוד. הקריטריון השני שצריך לבדוק היא הדרך בה תחזירו את הכסף. תוכלו להחזיר את התשלומים החודשיים שכם בצ'קים, תוכלו להעביר את הכסף באופן עצמאי, תוכלו להעביר אותו במסגרת האשראי ותוכלו גם להעביר את התשלומים בהוראת קבע שתוריד לכם את הכסף מחשבון הבנק באופן אוטומטי. הלוואה כזו לא חייבת להיות מהבנק וניתן גם לקבל הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע מחברות שונות.




מהו החזר חודשי?
גובה ההחזר החודשי בלקיחת ההלוואה הוא מהקריטריונים החשובים אותם תצטרכו לשקול בורה מחושבת מאוד. ההחזר החודשי הוא זה שיקבע איך ייראו החודשים הבאים שלכם ואפילו השנים הקרובות והסכום יריד לכם באופן כמעט בלתי גמיש לחלוטין כיוון שזו ההתחייבות שלכם. גובה ההחזר החודשי יכול להיות גבוה וכך תחזירו את הסכום מהר יותר עם פחות ריבית או נמוך יותר ופרוס על זמן רב יותר. 

כיצד מחשבים את גובה ההחזר החודשי?
ביחס להכנסות שלכם או לתכנית הכלכלית שלכם תוכלו לקבוע את גובה ההחזר החודשי כולל הריבית שגם היא משתנה ממסלול למסלול. גם הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע כמו בשאר ההלוואות ניתנת ללקוח בעקבות הצגת החוזק הכלכלי שלו וכך גם הגוף הממן יכול לאשר את גובה ההחזר החודשי בתנאים ריאליים לאותו אדם. גובה ההחזר החודשי בחלק מהמקרים יהיה עד אחוז מסוים מהמשכורת כאשר יש התחשבו תגם בנכסים ובביטחונות שהלקוח מציג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה