יום שישי, 16 ביוני 2017

חברת ניקיון בראשון לציון



בעיר ראשון לציון נוכל למצוא מרכזים עסקיים רבים והיא הופכת כיום לאחת מהערים העסקיות הפורחות והמשגשגות ביותר במדינה. לאור זאת, גם נוכל להבחין בריבוי של אנשים העובדים במגזר העסקי ומבלים יותר ויותר שעות בעבודה, בהשוואה לשעות שמבלים בבתיהם.




איש העסקים של המאה ה-21
עידן זה מאופיין בהתגברות תופעת אנשי העסקים המודרניים- אלו המבלים את רוב שעות היום שלהם בעבודה במשרד או בבית העסק, התגברות תופעת שילוב נשים בשוק העבודה ויציאתם מהבתים עד כדי היעלמות תופעת עקרות הבית שהייתה פעם רווחת במיוחד ברוב חלקי העולם וכמובן, כתוצאה ישירה מכך, ההזנחה של הבתים והתא המשפחתי. חלק עיקרי שנפגע ממגמה זו הוא זניחת המטלות הביתיות ומילוי החלל על ידי אנשי מקצוע- כמו למשל המגמה הגוברת בשכירת שירותי אופר, או שירותי מטפלות לילדים שהוריהם עובדים עד שעות הלילה הקטנות. אחת מהתופעות בהן ניתן להבחין בהקשר זה היא התגברות שכירת שירותי חברות ניקיון לניקיון הבית. בעבר, שכירת שירותי חברת ניקיון הייתה שמורה בעיקר למגזר העסקי, לבתי עסק ומשרדים אשר זקוקים לתחזוקה ולניקיון שוטף במהלך כל שעות היום. כיום, יותר ויותר אנשים פרטיים שוכרים את שירותיהן של חברת ניקיון בראשון לציון לאור החוסר בזמן ושגרת החיים העמוסה. מה שבעבר היה מטלה שמורה לבני הבית, כיום הופך להיות שירות אותו שוכרים מחברה חיצונית.

לא רק במגזר הפרטי
כמובן שהגידול בכמות אנשי העסקים משמעו גידול בבתי העסק והמשרדים, אשר בראש ובראשונה הם אלה הזקוקים לשכירת שירותי חברות הניקיון לשם שמירה על תחזוקה שוטפת וניקיון בסטנדרט גבוה במיוחד לאורך כל שעות יום העבודה. חברות אלה מסתמכות על חברות הניקיון ועל עובדי הניקיון הנמצאים רוב שעות היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה