יום רביעי, 14 ביוני 2017

עצות לבחירת הלוואה מיידית



לקוח פרטי או עסקי שזקוק להלוואה פרטית נוטה לפעמים לעשות טעויות. רוב הטעויות נובעות מתחושה של לחץ בזמן והן באות לידי ביטוי בהחלטה פזיזה על מסלול הלוואות מסוים. הפתרון הוא להשקיע בהשוואה בין הלוואות על פי פרמטרים קבועים כמו תנאי החזר, גובה ריבית ותקופת החזר. בצורה כזו אפשר להשוות בין הלוואות בלי לבזבז זמן ולהגיע להכרעה מושכלת לגבי מסלול המימון המשתלם ביותר שעל הפרק.

ראשית, כדאי לבחור הלוואה מיידית רק לאחר שמגדירים את גובה הסכום המבוקש. ככל שסכום ההלוואה נמוך יותר כך ניתן ליהנות מתנאים נוחים בהחזרים. הלוואה בסכום גבוה כמעט לא משאירה מקום למיקוח עבור הלקוח, בעוד הלוואה לפי סכום נמוך ומדויק חוסכת בהוצאות מיותרות ומצמצמת משמעותית בגובה הריבית.

שנית, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הלוואה מיידית בתנאים מועדפים. תנאים מועדפים ניתנים למשל לבעלי חשבון בנק במצב חיובי או למי שמסוגל להעמיד ערבים ובטחונות. הבעיה היא שברוב המסלולים של נטילת הלוואה מיידית אין זמן להעמדת ערבים ובטחונות, לכן יש לבחון באופן ספציפי את התנאים המוגדרים על ידי המלווה.




מי נותן הלוואה מיידית?
עוד דרך לבחור הלוואה מיידית היא להשוות בין מקורות המימון השונים. האפשרויות לנטילת הלוואה כוללות פנייה לבנק, פנייה לחברות אשראי או פנייה לחברות פרטיות. במידה ובוחרים לפנות לגוף פיננסי פרטי, יש לוודא שהוא פועל באישור בנק ישראל ובפיקוח הגורמים הרלוונטיים במשרד האוצר. רק אישור ופיקוח יכולים להבטיח את הזכויות של הלווה.

מעבר לכך, כדאי לבחון את התנאים לקבלת הלוואה מיידית ולהשוות אותם מול התנאים לקבלת הלוואה רגילה. חלק מהחברות מעמידות תנאים קשים יותר תמורת ההלוואה המיידית אך לא כל הלקוחות זקוקים לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה