יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

מוקד שירות לקוחות



מוקדי שירות הם דרך מרכזית ועיקרית למתן שירות לקוחות בעידן של היום בו הצרכנות היא חלק אינטגראלי מחיי האדם והיא חוצה ימים ויבשות. למדו במדריך הבא כיצד מוקד שירות הוא המענה למרחקים הפיזיים ולמחסור בשיח אנושי בעידן המודרני.

עידן הצרכנות של היום- קווים לדמותו
הצרכנות של היום, בהשוואה לעשורים הקודמים, מאופיינת בעיקרה בתור צרכנות מהירה ונגישה לכל, איננה מושתתת על רכישה "פנים אל מול פנים" אלא פעמים רבות מדובר ברכישה מקוונת דרך אתרי האינטרנט השונים והיא הפכה לחלק אינטגראלי ומרכזי מחיי האדם. בעבר, הרכישה הייתה מחנות ספציפית ומתמחה בסוג מוצרים או שירותים מסוים, ממוכר מסוים, אליו ניתן היה לפנות במידת הצורך – במקרה של בעיה עם המוצר או קושי טכני בתפעולו. כיום, פעמים רבות אין "אמא ואבא" אליהם ניתן לפנות והפנייה לקבל מענה היא תהיה לרוב באמצעות מוקד שירות לקוחות.

מוקד השירות כמענה לאתגרי הקידמה
מוקד שירות לקוחות, כאמור לעיל, הוא הפתרון לאתגרי הקידמה. באמצעותו, החברה או העסק יכולים לתת מענה לקהל לקוחותיהם הרחב בצורה היעילה ביותר. דרך מוקד השירות, אליו ניתן לפנות בפשטות באמצעות שיחה טלפונית או צ'אט מקוון, יכול הלקוח לקבל מענה לפניותיו ובקשותיו בצורה מהירה וללא צורך לצאת מהבית. כך גם ניתן להתגבר על מכשול המרחק, שכן כאמור, כיום מרבית החברות מהם אנו רוכשים מוצרים או שירותים אינם ממוקמים בהכרח בקרבתנו, אפילו לא באותה היבשת לעיתים. מוקדי השירות כיום מציעים פתרונות ומענה לתקלות טכניות תוך הדרכה מרחוק של הלקוח, מענה לבקשות ייחודיות, ביצוע פעולות מרחוק ועוד. מוקד השירות הפך את שירות הלקוחות לזמין, אישי ויעיל גם בעידן המודרני למרות כלל האתגרים והקשיים שהוא מציף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה