יום רביעי, 11 באוקטובר 2017

קניית פסנתרים



קניית פסנתרים

להתחיל מהשכרה ולהמשיך בקנייה

קניית פסנתרים היא אחת הקניות הגדולות שיהיו לכם בחייכם. גם אם בחרתם בפסנתר יד שנייה מדגם שאינו מובחר ויוקרתי תיאלצו להיפרד מכמה אלפי שקלים טובים במקרה הטוב. אנשים רבים, בעיקר בתחילת דרכם בתחום הניגון בפסנתר, חוששים מרכישת פסנתר שלא לצורך אחרי שיתברר שהוא תופס יותר מידי מקום בבית, שהנגינה אינה רצינית כמו שהם חשבו ושהפסנתר יישכח עם השנים ולמעשה יתברר כרכישה מבוזבזת. חשוב מאוד שתדעו שלפני קניית פסנתרים ניתן להשכיר פסנתרים למשך פרק זמן קבוע מראש וגם במידה ותחליטו לרכוש אותו בסופו של דבר, עלות ההשכרה תקוזז מהמחיר המקורי.




קניית פסנתרים איכותיים ומכוונים

השכרת וקניית פסנתרים אפשרית בחנות פסנתרים כאשר השירות שתקבלו בחנות פסנתרים יהיה עשיר ונרחב. כשקונים פסנתר יש הרבה בירורים שצריך לבצע לפני כן: האם הפסנתר עבר תיקון או טיפול במהלך שנותיו, באיזה שימוש היה הפסנתר בעבר, מאלו חומרים הוא עשוי, מהי ארץ הייצור שלו והכי חשוב, כמה פעמים כוון והאם יש צורך לכוון אותו פעם נוספת. בחנות פסנתרים, קניית פסנתרים היא דבר שגרתי ובטוח לחלוטין ומי שרוצה לרכוש בלב שקט עם כל הידע הדרוש, זה המקום בשבילו. 

קניית פסנתרים יד שנייה

נגני פסנתר ותיקים ומתקדמים יכולים לרכוש פסנתרים בצורה נכונה לפי הידע שהספיקו לרכוש וגם פסנתרנים בתחילת דרכם מחליטים דווקא לקנות פסנתרים יד שנייה. ניתן למצוא פסנתרים יד שנייה ברשתות האינטרנט די בקלות כאשר בדרך כלל מפורסם המפרט של אותו פסנתר יחד עם תמונה שלו. חשוב מאוד להתרשם מהפסנתר באופן חזותי ולא להסתפק בשיחת טלפונים ולפני שרוכשים, להזמין מכוון פסנתרים שיבדוק את הכיוון שלו ואת מצבו כדי שייאשר לכם האם יש פגם כלשהו לפסנתר שאינכם רואים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה