יום רביעי, 11 באוקטובר 2017

ירח דבש בפיליפינים



ירח דבש בפיליפינים

להתחיל את חיי הזוגיות ברגל ימין

אחרי החתונה ההורמונים עוד משתוללים והאהבה חזקה מתמיד. אין כמו לסיים את החתונה עם יעד אקזוטי שלא פוגשים בו בכל חופשה כמו הפיליפינים. ירח הדבש הוא אחד מהטיולים הכי מהנים שיש ומאפשרים לכם להתחיל את חיי הזוגיות רגל ימין ואין יעד טוב יותר מירח דבש בפיליפינים שכולל הכול מכול. רצועות חופים מדהימות לצד הרי געש פעילים, יערות גשם ותרבות מסקרנת שכל כך שונה ממה שכולנו רגילים, כול אלו מחכים למי שיזכה לבקר בפיליפינים. הטיול מתאים לכל זוג, גם לאלו שמחפשים הרפתקאות ונופים וגם לאלו שמחפשים בטן גב בחופים עם חול זהוב ומים צלולים, כאשר גם לצוללנים היעד הזה מהמובילים בעולם.




טיול שיש בו הכול

ככל שהמדינה גדולה יותר יש לה יותר מה להציע ולמרות שגם במדינת ישראל הקטנה יש נוף מגוון מאוד, ממדבריות ועד הרים ירוקים, בסדרי גודל כמו של טיול ירח דבש בפיליפינים אין מקום להשוואה. המדינה האדירה הזו שמורכבת מיותר משבעת אלפים איים היא אחד הארכיפלגים הגדולים בעולם והנופים שתראו שם ייחודיים לאזור מזרח אסיה. בטיול תוכלו למצוא הרי געש אימתניים, 37 במספר, כאשר 22 מהם פעילים. הפיליפינים מאפשרים נגיעה קטנה מרצועת יערות הגשם העולמיים שמאפשרים ליהנות מאיים מדהימים שרואים רק בסרטים. גם חובבי החיות יזכו לחיות ייחודיות ואל תופתעו אם בביקור באחד האיים תראו קוף כי זהו מראה שגרתי.

מסע תרבותי וקולינרי

יש האומרים כי כל טיול הוא טיול קולינרי וגם ירח דבש בפיליפינים עונה קטגוריה הזו. כיאה למזרח הרחוק, לפיליפינים יש מאכלים ייחודיים משלהם ובטיול כדאי לנסות להיחשף כמה שיותר לשגרת היום שלהם, לאורח החיים השמח שלהם וגם לתרבות השופעת. יש אנשים שמעבר התרבות יהיה להם קשה אך עם תקשורת נכונה ופשוטה בשפה האנגלית, שפה בה הפיליפינים שולטים היטב, הופכת את המשימה לקלה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה