יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

פורום GMAT



פורום GMAT - רשת ביטחון וחיזוק ללמידה שלכם
הכנה ראויה לבחינת ה-GMAT יכולה לארוך מספר רב של שבועות. פעמים רבות מדובר במשימה לא פשוטה, בטח ובטח עבור אנשים עובדים ובעלי משפחות. כדי להפוך את חווית הלמידה לנעימה ונגישה יותר – מכוני ההכנה השונים מציעים פורומים אינטרנטיים לתמיכה לימודית. פורום GMAT מהווה את המקום להתייעץ ולקבל מענה לגבי כל שאלה שמטרידה אתכם, בין אם מסטודנטים עמיתים שנתקלו בבעיה דומה ובין אם מהצוות המקצועי של המכון. הפורום מהוות רשת ביטחון וחיזוק ללמידה שלכם והשימוש בו מומלץ בחום רב.




מענה נקודתי לגבי חומרי הלימוד והתרגול
פורום GMAT נועד בראש ובראשונה להוות כלי עזר שתומך בתהליך הלמידה שלכם. בעבור מי שנרשמו לקורס הכנה עצמאי או מקוון הרי שהפורום מהווה אזור התייעצות חשוב ביותר. לצד זאת, גם מי שנמצאים בעיצומו של קורס הכנה פרונטאלי יכולים להפיק תועלת מרובה מן השאלות והתשובות המתפרסמות בפורום מדי יום. בפורומים הייעודיים לכל אחד מחלקי הבחינה תוכלו לחלוק שאלות עקרוניות או ספציפיות לגבי חומרי הלימוד, הסימולציות או הידע התיאורטי הרלוונטי לאותו פרק – ולקבל כמובן מענה זריז ומקצועי.

מענה רחב לגבי בחינת ה-GMAT ותואר שני
בפורום GMAT כללי תוכלו למצוא מענה רחב ומקיף לכל שאלה הנוגעת לבחינת ה-GMAT או לתהליך הקבלה לתואר שני במנהל עסקים (MBA). ההכנה לבחינה כמו גם תהליך הקבלה כולו יכולים להציף מגוון רחב של שאלות – כאלה שהנן הרבה מעבר לשאלות ספציפיות על חומרי הלימוד. היכן ניתן להיבחן בבחינת ה-GMAT בישראל? באיזה חודש בשנה מתחיל תהליך הגשת המועמדות? כיצד מחושב הציון הסופי במבחן? כל זאת ועוד תוכלו למצוא בפורום הכללי. אם לא מצאתם תשובה קיימת לשאלה המטרידה אתכם – כמובן שתוכלו לפרסם אותה בשרשור חדש ולהמתין לתגובה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה