יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

פסנתרים למכירה



פסנתרים למכירה

פסנתרים למכירה מיד שנייה: טוב בתור התחלה

כל אחד רוצה תמיד להתחדש במוצר הכי חדש ממש מהניילונים אך יש פעמים שזה יכול להתברר כטעות. פסנתרים למכירה מיד ראשונה יכולים להיות יקרים מאוד ולהגיע למחירים של למעלה מ-8000 שקלים אפילו לפסנתר יחסית קטן ולא מהיצרן המובחר ביותר בעוד פסנתר יד שנייה יכול לעלות הרבה פחות. לפחות בתור התחלה, עד להבנת עומק האהבה לתחביב החדש, כדאי מאוד לחפש פסנתרים במחירים טובים יותר, כאלו שיהיו השקעה ראשונית מספקת ולא גדולה מידי שיהפכו את הרכישה לעול כלכלי לא קטן גם כשמדובר באדם פרטי וגם כשמדובר בזוג הורים שרוכשים עבור הילד שלהם.




חשוב להכיר את עולם הפסנתרים היטב

אי אפשר לחפש פסנתרים למכירה בלי לדעת מה בדיוק מחפשים. זו אחת הבעיות של הישראלים שאוהבים לקנות דברים חדשים בלי להבין את הפרטים עד לדיוק הקטן ביותר ברזולוציה הכי גבוהות. יש הרבה יצרנים לפסנתרים מפסנתרים צ'כים ועד גרמנים, מאינדונזים ועד סינים וכמובן יפנים שעושים הכול בצורה איכותית. יש פסנתרי כנף, יש פסנתרים גבוהים ויש נמוכים, יש עץ חלק עם גימורים בצורה יוקרתית ויש כאלו שיוצרים צליל נהדר גם בלי צורה חיצונית מרשימה במיוחד. כל אלו משתקללים למחיר הפסנתר ורק מי שמבין מה הוא מחפש ומה הוא צריך יידע כיצד לרכוש נכון.

ללא התמדה הרכישה לא תהיה כדאית

בחיפוש אחר פסנתרים למכירה עולה השאלה עד כמה אותו נגן פסנתר יהיה רציני עם הנגינה. ברגע שמדובר בפסנתרן מוכשר שמנגן כבר כמה שנים אפשר להבין שהשקעה בפסנתר איכותי תוכל להוציא את הכישרון עוד יותר החוצה אך כשמדובר בילד שרק זה עתה מתחיל לנגן ההשקעה הזו יכולה להתברר כטעות. לפני שמחפשים פסנתרים למכירה רצוי לחפש פסנתרים להשכרה יחד עם מורה צמוד שיבהיר עד כמה העניין רציני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה