יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

מנעולן



מנעולן הוא איש מקצוע שמתמחה בפריצת מנעולים. השירות הבסיסי של מנעולן כולל תיקון מנעולים ואפשר להזמין אותו עד הבית או המשרד, או לחילופין להגיע לחנות ולעסק שלו עם מנעול תקול. התפקיד של המנעולן הוא לזהות את התקלה ולפתור את הבעיה לשביעות הרצון של הלקוח. במקביל, המנעולן חייב לעשות הכל על מנת למנוע מהתקלה לחזור על עצמה וכמובן להגן על מערכת נעילה מפני נזקים בלתי הפיכים.
שירות מתקדם יותר של מנעולן כולל החלפת מנעולים. זה שירות שמתבצע רק בבית הלקוח או המשרד ובדרך כלל נהוג לשלב אותו לאחר מעבר דירה, שיפוץ או בעת כניסה לבית או משרד חדש. כמו כן, אפשר להזמין מנעולן בשביל להחליף מנעולים שסובלים מבלאי ושחיקה. המנעולן מחליף את המנעולים לבקשת הלקוח ויכול להתאים עבורם דלתות.


הזמנת מנעולן בחירום

יש מקרים שבהם צריך להזמין מנעולן מחוץ לשעות הפעילות הרגילות ובמצבי חירום. זה קורה למשל אם מאבדים את צרור המפתחות של הבית או המשרד ולא יכולים לפתוח את הדלת, או כאשר מפתח שבור נתקע בתוך המנעול. במצבים כאלה מנעולן מגיע ללקוח בהתראה קצרה ופותר עבורו את הבעיה.

בנוסף, אפשר להזמין מנעולן בחירום גם בשביל לפתוח כספות או לשנות קומבינציה. אם שוכחים את הקוד המתאים עבור מערכות אזעקה ונעילה, דלתות או כספות, אין ברירה אלא ליצור קשר עם מנעולן ולוודא שהוא יכול להגיע בתוך זמן קצר. המנעולן גם בקיא בכל מה שקשור לתיקון או החלפת צילינדר והוא יכול לבצע תיקון דלתות פנים וחוץ.

לא כל המנעולנים מציעים שירותים מתקדמים של שכפול שלטי שער או טיפול במערכות אזעקה ואבטחה. מבחינת הלקוח, הדבר החשוב הוא לוודא שאכן מדובר במנעולן מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה