יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

נומרולוגית מומלצת



נומרולוגיה היא תורת מספרים, המייחסת למספרים משמעות מיסטית, הנוגעת לאופי האדם, עתידו ואישיותו. אין מדובר במדע של ממש, אלא בדומה לתורות האסטרולוגיה והמיסטיקה, מדובר בתורה פסאודו- מדעית, אשר רבים רואים בה בתור מכווינה ומאמינים בה.




קצת על נומרולוגיה
נומרולוגיה, כאמור, היא תורה במסגרתה מיוחסות משמעויות מיסטיות למספרים. נומרולוגית מומלצת לרוב תשאל על תאריך הלידה שלכם, שמכם הפרטי, שמכם האמצעי, אם יש כזה ועל שם המשפחה שלכם. המילים יקבלו משמעות מספרית באמצעות המרת האותיות לגימטריה. את המספרים שמתקבלים, לפי הנומרולוגיה, סוכמים עד לקבלת ספרה אחת יחידה אשר היא למעשה הספרה הנומרולוגית של האדם. הספרה הנומרולוגית תשמש בהמשך לטובת ייעוץ והכוונה של אותו אדם. על פי הנומרולוגיה, לכל ספרה מ1 עד 9 יש משמעות מיסטית אחרת. בנוסף, נומרולוגים שונים לעיתים ייעצו אחרת ולא ייחסו בהכרח את אותה משמעות מיסטית לאותה ספרה.

כיצד תדעו לבחור בנומרולוגית מומלצת?
בדומה ליתר העוסקים בעולם המיסטיקה, כמו למשל מיסטיקנים או אסטרולוגים, ישנם לא מעט נומרולוגים בארץ, אשר מביניהם קשה להבחין מי מומחה ומוסמך לעסוק במלאכה ומי אך מתיימר להבין בתורה. אם כן, כיצד תדעו להבחין בין מי שמקצועי לבין מי שלא? עליכם להיצמד להמלצות על נומרולוגים, כאלה שתקבלו ממקור ראשון, או לחילופין, כאלה שתוכלו לקרוא באינטרנט באתרים השונים. נומרולוג שלקוחות ממליצים עליו, יהיה נומרולוג איכותי ככל הנראה, לכן המלצות הן הדבר הטוב ביותר להיצמד אליו. בשל העובדה שמדובר בתחום אשר איננו דורש מהעוסקים בו לקבל תואר או הכשרה ספציפית, נושא הניסיון גם כן חשוב במיוחד. ככל שמדובר בנומרולוג בעל יותר ניסיון כך תדעו שאותו נומרולוג מכיר את התחום לעומק ונתקל במקרים רבים במהלך חייו כנומרולוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה