יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

קסדות לאופנועים



מה הקשר בין איכות קסדות לאופנועים לבין היצרן

כשעולים לרכוב על האופנוע, זה די ברור שרגע לפני שיוצאים לדרך יש לחבוש היטב את הקסדה אשר אמורה להגן עליכם בצורה משמעותית במקרה של תאונה, חלילה שעלולה לקרות לכם בדרכים. כאשר אתם באים לרכוש קסדה חדשה זכרו את זה והקפידו לרכוש מוצר איכותי.

היום אפשר למצוא קסדות לאופנועים המיועדות לנשים, קסדות 3/4, קסדות מלאות, קסדות מיוחדות לאופנועי הרלי, קסדות חצי פתוחות, קסדות לאופנועים שמעוצבות על ידי מעצבים או על ידי מותגי אופנה וגם קסדות שעשויות מכמה חומרי גלם (כמו עור ופלסטיק למשל). המבחר העשיר מאפשר בחירה נכונה בהתאם לצרכי הרוכב אבל גם עלול לבלבל במקצת. כיצד יודעים אילו קסדות לאופנועים יתאימו לנו מבחינת התקציב הצורה סוג הסגירה והצבעים? קוראים את המאמר הבא!



מחיר ואחריות על קסדות לאופנועים

קסדות לאופנועים יכולות להיות יפות ויקרות בדיוק כמו ההלבשה אבל מה שמייחד אותן לעומת שאר הפריטים שאנו לובשים חובשים ונועלים הוא שהיא צריכה לספק לנו את ההגנה האופטימאלית במקרה של תאונת דרכים שלא נדע. מחיר הקסדה בדרך כלל מעיד על איכות המיגון שלה מכיוון שחברות שנחשבות כיצרניות של הקסדות הכי איכותיות הן גם החברות היקרות ביותר. על הקסדות היקרות גם ניתנת אחריות על ידי היצרן ובמקרים מסוימים גם על ידי היבואן.


שם המותג

בדומה למותגי הביגוד וההלבשה, ישנם גם מותגים מוכרים בתחום קסדות לאופנועים. חברות כמו Shoe, Arai ו- Agu נחשבות למותגי על בתחום של קסדות לאופנועים והן מייצרות את הקסדות הבטיחותיות והיקרות ביותר בעולם. מלבד הבטיחות, חברות אלה גם משקיעות בפיתוח דגמים שאופנתיות ויופי אינם פוסחים עליהם.


מבנה מיוחד

מלבד ההבדלים בצבעים בדגמים ובמחירים, קסדות לאופנועים נבדלות זו מזו גם בזכות מבנה שלהן. כל חברה בוחרת בקו משלה אשר גם מזוהה עם החברה ועם הקסדות שלה. מבנה עגול או אובאלי, מאורך או מעוצב אינו משפיע על הבטיחות מכיוון שמה שמשפיע על בטיחות הקסדה הם המיגון הפנימי, חומר הגלם וצורת הסגירה שלה על ראשו של רוכב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה