יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

קורס ניתוח טכני



מה זה בעצם קורס ניתוח טכני?
בתחום של שוק ההון, הניתוח הטכני הוא פילוסופיה ייחודית, אשר טוענת כי ניתן לזהות מגמות מסוימות של שוק ההון - ולנצל אותן לטובת הסוחר (אשר נקרא "טכנאי”). קורס ניתוח טכני מקנה לתלמידים את היכולות הדרושות על מנת לזהות את המגמות הללו, ולהבין לא רק מתי צריך לצאת וכמו כן להיכנס אליהן - אלא גם מדוע יש לעשות זאת בסופו של דבר. לצורך כך, קורס ניתוח טכני מקנה כלים שונים אשר עוזרים לנתח את שוק ההון, ומסביר כיצד הם פועלים הלכה למעשה.

הכלים אשר בהם עושים שימוש במהלך ניתוח טכני
קשה למנות על רגל אחת את כל הכלים אשר אותם אתם תרשו במהלך קורס ניתוח טכני, אבל אפשר בהחלט לציין כמה מהמרכזיים שבהם: המרכזי שבהם הוא הגרף, שמסייע לבדוק תנודות של שערים וערכים של מחירים בסיום יום הפעילות. כלי נוסף שאותו לומדים במסגרת של קורס ניתוח טכני הוא הגרף של התמיכה וההתנגדות, או במילים אחרות - האם ההיצע גדל ואיתו גם המחיר, או שההיצע קטן ואיתו גם המחיר - או אפילו מצב אשר בו ההיצע גדל אך המחיר קטן.



זיהוי של תבניות בניתוח הטכני
קורס ניתוח טכני מקנה לתלמידים אשר לומדים בו גם את היכולות לזהות תבניות קבועות בתוך הסחר בשוק ההון. אחד מן העקרונות החשובים ביותר של ניתוח טכני הוא שהתנועה היא בעצם מחזורית. על כן, יש שני סוגים מרכזיים של תבניות אשר נלמדות במסגרת של קורס ניתוח טכני. התבנית הראשונה היא של המשך המגמה (כלומר המסר ממשיך לעלות או ממשיך לרדת כפי שהתחיל) והתבנית השנייה היא של היפוך המגמה - המסחר החל לפתע לעלות או לרדת בניגוד לתנועה הקודמת שלו.

היכן כדאי להירשם לקורס מסוג זה?
אם השתכנעתם והבנתם שאתם רוצים להירשם אל קורס ניתוח טכני, האפשרויות היום הן מגוונות מאד. יש מכללות שיציעו לכם קורסים שונים בתחום הניתוח הטכני, לצד מוסדות פרטיים ובתי ספר אשר מתמקדים אך ורק בתחום של שוק ההון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה