יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

תיקי נשים



תיקי נשים לקיץ ולחורף
כאשר מדובר על תיקי נשים , אין כל ספק כי מתכוונים לעולם רחב של סגנונות, עיצובים, צבעים וחומרים כאלה ואחרים אשר מאפיינים כל מיני סוגים של תיקי נשים לכל מיני סוגים של מטרות. האמת היא, שחשוב מאד לזכור, כי כמו כל פריט אופנתי אחר, גם את התיק שלך חשוב להתאים לעונת השנה בה מדובר באותה עת,  הן מבחינת סגנון התיק והן מבחינת הפונקציונאליות שלו, במיוחד המדובר על עונת חורף. אז למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים תיקים חורפים מול בחירה של תיקים קיציים?
תיקי נשים חורפיים
תיקי נשים לעונת החורף מאופיינים בכמה מישורים:
·         גודל התיק – בחורף אנחנו נוטות לקחת אתנו יותר דברים בתיק שלנו. לחפצים הרגילים מתווספת מטרייה קטנה ומקופלת, צעיף, כפפות וכו'. לחורף כדאי לבחור בתיק מעט גדול יותר מן התיק הקיצי.
·         סוג הבד – הבדים המתאימים לחורף הם הבדים האטומים למים (לפחות באופן יחסי). כשאת בוחרת תיק לחורף עדיף לא לבחור תיק בד או תיק לבד, קש וכדומה. בחרי תיק עור או דמוי עור שלכל הפחות לא יירטב יותר מידי.
·         נשיאה – בחורף אנחנו מחזיקות את המטריה, מנסות לשים או להוריד את הכובע או הצעיף ברכבת, להוציא את הארנק בלי להפיל את הכפפות שהורדנו וכדומה. לחורף כדאי לבחור תיק נשיאה על הכתף או אפילו תיק גב.


תיקי נשים קיציים
שלא כמו תיקי החורף שדורשים פונקציונאליות גבוהה, תיקי נשים קיציים אינם מוגבלים בשום צורה ודרך. בקיץ תוכלי לבחור כל צורה כל בד וכל סגנון. אין לך מה לפחד מגשם פתאומי שירטיב את כל תכולת התיק, הידיים חופשיות יותר והביגוד קליל יותר. בקיץ את יכולה ללכת עם כל סגנון לבוש וגם התיקים שלך יכולים להתחלף כרצונך.
תיקי נשים - צבעים
מבחינת צבעים, החורף מאופיין לרוב בצבעים כהים יותר ופחות צבעוניות כללית. אם את בוחרת תיק בצבע בולט כדאי לוודא שהוא מונוכרומטי. בקיץ לאומת זאת זה הזמן לבחור תיקי נשים צבעוניים, עם דוגמאות מגוונות וצבעים נועזים המשתלבים זה עם זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה