יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

פינוי דירה



פינוי דירה - שאלות נפוצות
אם אתם זקוקים לעשות פינוי דירה עקב ירושה שקיבלתם או מכל סיבה אחרת מתעוררות שאלות רבות מכיוון שרוב האנשים אינן עושים פינוי דירה בכל יום ולרובינו אין כלל נסיון בדבר. על מנת להבין מול מה אתם עומדים כאשר מדובר על פינוי דירה, ריכזנו עבורכם כאן כמה שאלות נפוצות ותשובות אשר יוכלו לעזור לכם בבחירת חברה אשר עושה הליך מקצועי של  פינוי דירה וכזו אשר תוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר במהלך כל תהליך הפינוי, תוך מענה מלא לצרכים שלכם.
פינוי דירה – עניין למקצוענים
בניגוד להעברת דירה במצב רגיל, הרי שכאן החפצים אינם עוברים לשום מקום ורובם ימצאו את מקומם במזבלה העירונית, וחלקם יימכר לסוחרים יד שנייה. פינוי דירה מקצועי יכלול מיון כל החפצים והשארת אלה שתרצו להשאיר מטעמים כלכליים או רגשיים וטיפול בכל התכולה, גם בזו שתלך לפח, בכבוד הראוי.
שאלות ותשובות לגבי פינוי דירה
להל"ן כמה מן השאלות הנפוצות לגבי פינוי דירה שבטח תשאלו את עצמכם:
איך להתכונן לפינוי דירה? מומלץ להזמין איש מקצוע בתחום שייתן לכם הצעת מחיר ממש כמו הצעת מחיר של העברת דירות. ההבדל הוא בכמות החפצים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר שעליהם תתמקחו איתו על המחיר.
איך נקבע עלות פינוי דירה? עלות פינוי דירה נקבעת על פי מספר החפצים בדירה, מורכבות הפינוי (קומה, מעלית וכדומה) ואפשרות לשימוש חוזר בחלק מן התכולה.
מה כולל פינוי דירה? יש לשאול זאת את החברה המפנה מראש מכיוון שיש חברות שאינן מפנות מכשירים חשמליים גדולים כדוגמת מכונות כביסה או מקררים ישנים ויש כאלה שאינן מפרקות ארונות קיר גדולים. וודאו כל זאת לפני החתימה עם החברה.
לאן מפנים את החפצים? חפצים שיש להם ערך שימושי למכירה חוזרת יפונו לסוחרי יד שנייה וכל היתר יפונה לאתרים המורשים בסילוק פסולת. יש שנתרמים גם לנזקקים.
כמה זמן זה לוקח? פינוי דירה לוקח בדרך כלל חצי יום עבודה לאנשי מקצוע מיומנים, והדבר תלוי בכמה עובדים מדובר ובעומס החפצים בדירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה