יום שבת, 1 בדצמבר 2012

דלתות



דלתות - סוגים שונים של דלתות כניסה

דלתות כניסה מהוות את הרושם הראשוני של הבית שלכם. דלתות כניסה הן הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם נכנסים ולכן חשוב מאוד להשקיע בעיצוב דלתות כניסה. יש מגוון סוגים של דלתות כניסה. המבחר הוא רב כל כך עד כי באמת קשה לבחור מתוך דלתות כניסה אילו דלתות מתאימות לכם.

דלתות משובצות זכוכית

יש היום מגוון של דלתות וסוג מיוחד מהן הוא סוג של דלתות משובצות בזכוכית. זכוכית משתלבת בתוך דלתות אלה לרוב בתור אלמנט עיצובי הזכוכית משולבת בתוך דלת מסיבית ולכן מוטיב הזכוכית בתוך הדלת לא פוגע כלל ביכולת של הדלת להוות הגנה וחוצץ מהעולם בחוץ. שלוב של לוחות זכוכית בדלתות כניסה הן אלמנט יפה ורומנטי שמוסיף הרבה אופי וחן אל דלתות הכניסה שלכם. הזכוכית היא אולי חומר עדין אבל זכוכית שמשלבים בתוך דלתות כניסה היא זכוכית מחוסמת יציבה וחזקה מאוד ומה גם שדלתות אלה מורכבות מעוד חומרים כגון ברזל, או עץ, מה שיוצר בכול זאת יציבות ועמידות לדלת. יש עיצובי זכוכית לדלתות גם מזכוכית אטומה וגם מזכוכית מצופה וכן מזכוכית צבעונית זה חומר מגוון שניתן לשלב אותו במגוון דרכים וצורות.


דלתות עץ קלסיות

סוג נוסף נפוץ של דלתות כניסה הן דלתות העץ הקלסיות גם כאן אפשר להשתמש במגוון גדול של סוגי עץ. ניתן לייצר דלתות עץ במגוון עיצובים, טעמים וסוגים ניתן להשתמש בעץ הטבעי, ניתן לקחת עץ טבעי ולתת לו גוון על ידי לקות שונות, ניתן לצבוע עץ בצבעים אטומים או שקופים וליצור אלפי אפשרויות שונות של עיצובי דלתות נפלאים. יש עיצובים אירופיים של דלתות עץ, יש עיצובים חדשניים ומודרניים. דלתות עץ בתור דלתות כניסה יכולות להוסיף הרבה אופי, כפריות, ותחושה של חום לכניסה של הבית. בעץ הטבעי יש איכויות שאין באף חומר אחר. זה החומר היחיד שהוא גם מקרין מסיביות אך גם חום וטבעיות. דלתות עץ הן נוחות לתיקון, הכי קל לבצע תיקונים שונים בדלתות עץ, וניתן גם לאחר שנים לצבוע אותן בצבעים ולעצב אותן מחדש במקום להחליף לגמרי את הדלת.

תגובה 1:

  1. אכן דלתות הן הרושם הראשוני המתקבל לפני הכניסה לבית ומכאן גם החשיבות בבחירה נכונה של דלת הכניסה. חשוב לבחור בדלת שתתאים לעיצובה כולל של הבית אשר תשקף גם את העיצוב הפנימי

    השבמחק