יום שני, 16 ביוני 2014

ניהול ביטחון



מי זקוק לשירותי ניהול ביטחון?
השירות המקצועי של ניהול ביטחון לעסקים וארגונים, הולך וצובר תאוצה מרשימה מאד בשנים האחרונות. ניתן כמובן לתהות, מדוע יש צורך לפנות לאנשי מקצוע בתחום, וזה בעצם ההבדל בין התחום של ניהול ביטחון, לבין שכירת אנשי אבטחה שונים עבור מקום העבודה או הארגון שלכם. יש הבדל משמעותי מאד בין השניים. כאשר אתם שוכרים אנשי אבטחה באופן עצמאי- אתם אלו שקובעים את מיקומם, שעות העבודה שלהם, וכיו"ב. לעומת זאת, התחום של ניהול ביטחון, כבר לוקח אתכם מספר צעדים קדימה מבחינת תכנון מערך הביטחון והאבטחה שלכם.

מה כולל השירות?
התחום של ניהול ביטחון חורג הרבה מעברת שלכירת אנשי אבטחה (אם כי הוא כמובן, כוללגם שירות זה). למעשה, מדבור על תכנון מקיף במיוחד של כל מערך הביטחון במתחם שלכם. יש עסקים וארגונים רבים,אשר זקוקים למערך ביטחון מורכב למדי. מדובר על מקרים שבהם יש מספר איומים וסיכונים שחשוב לקחת בחשבון, ויש להבין כיצד אפשר להקטין אתהאיומים הלו. מהצד השני, אי אפשר פשוט לשכור עשרות מאבטחים חמושים - שכן הדבר לא בהכרח יעיל, ואף לא בהכרח אפקטיבי. בעזרת השירות המקצועי של ניהול ביטחון אתם תוכלו לקבל מיפוי מלא של הסכנות, וכמובן גם לקבל סל של פתרונות בתחום.תוכלו לשכור את עזרתם של אנשי מקצוע, שהם יוצאי מערכות הביטחון במדינה, אשר יש להם ניסיוןרב בהתמודדות עם איומים. הדבר יאפשר לכם לנהל את מערך הביטחון בארגון בצורה הרבה יותר יעילה ומקצועית, ולהשיג תוצאות.

חברות בעלות ניסיון
שימו לב, שבמידה ואתם מבקשים להיעזר בחברה מקצועית שעוסקת בתחום של ניהול ביטחון, חשוב מאד שאותו גורם יהיה בעל ניסיון רב ומוכח בתחום. אפשר לסקור את הניסיון הניהולי של הגורמים שעומדים בראש החברה, ולבדוק עם אילו עסקים וארגונים הם עובדים, כדי להבין האם זו התשובה עבור הארגון שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה