יום שבת, 14 ביוני 2014

חלקי חילוף למשאיות



חלקי חילוף למשאיות מקוריים או חלופיים?
כאשר אתם ניגשים לבחור חלקי חילוף למשאיות שלכם, אתם ניצבים מול דילמה שנראית בהתחלה מורכבת יחסית - האם כדאי לבחור חלקי חילוף למשאיות שיהיו מקוריים לגמרי מטעם היצרן של המשאית, או שכדאי לבחור דווקא חלקי חילופים חלופיים, שאינם מטעם היצרן המקורי, אך נחשבים כמתאימים למשאיות שלכם? לכל מצב יש כמובן יתרונות וחסרונות, שכדאי להכיר היטב, לפני שניגשים לבחור.

ההשוואה בין שני החלפים
נתחיל מסקירת חלקי חילוף למשאיות מקוריים. היתרון המרכזי של החלפים המקוריים, הוא באיכות וההתאמה שלהם. האיכות שלהם לא מוטלת בספק - שכן אותו גורם שייצר את המשאית שלכם, שיש לו יוקרה מוניטין, השקיע גם בחלקי חילוף איכותיים במיוחד עבור אותה משאית. כאן נכנס היתרון השני - והוא ההתאמה המושלמת בין חלקי חילוף למשאיות מקוריים, לבין המשאית עצמה, כך שאין מקום לפקפק בכך. עם זאת, החיסרון כאן, הוא לרוב בעובדה שהעלויות של החלפים המקוריים הן גבוהות יותר.



כשאנו ניגשים לבחור חלקי חילוף למשאיות חלופיים, נוכל לשים לב שכמובן היתרון כאן הוא הפוך -המחיר שלהם הוא נמוך יותר, והדבר יכול להתאים לנו פעמים רבות. מעבר לכך, גם בתחום החלופיים, יש מותגים שנחשבים אמינים ואיכותיים במיוחד, גם אם הם אינם של היצרן המקורי. החיסרון הוא, שאין לנו את אותו ביטחון, כמו עם חלפים מקוריים, שההתאמה היא באמת מושלמת.

אז מה מומלץ?
תלוי מה אתם מחשפים. אם מבחינתכם ההתאמה היא מעל הכל - אפשר לבחור חלקי חילוף למשאיות מקוריים, לא משנה כמה הם עולים. לעומת זאת, אם יש לכם סבלנות לחפש - תוכל למצוא גם חלקי חילוף חלופיים עבור המשאיות, כאשר בסקר שוק רחב, אפשר למצוא את היצרנים שאפשר לסמוך עליהם, וליהנות מהמחיר המופחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה