יום שבת, 14 ביוני 2014

מקלחון חזית



איזה מקלחון חזית אתם מבקשים לבחור?
קיבלתם החלטה מעולה, ואתם מעוניינים להתקין מקלחון חזית בתוך הבית שלכם. היתרונות הם כמובן רבים וידועים - ניצול מעולה של השטח, עיצוב יוקרתי, אפשרות לרחצה נוחה במיוחד, פרטיות, איטום איכותי, וכיו"ב. עם זאת, חשוב מאד לדעת שבבואכם לבחור מקלחון חזית, הרי שלמרות שנראה שמדובר על סוג אחד בלבד - הרי שיש כמה סוגי מקלחונים אשר שייכים לקטגוריה זו. לכן, חשוב מאד להכיר את כל מגוון הדגמים של מקלחונים החזית, בכדי שתוכלו לדעת מהו הדגם שמתאים לכם.

מהם הדגמים שאפשר להתקין?
ראשית, עליכם לבחור האם יהיה מדבור על מקלחון חזית שכולל דלת בלבד, או דלת בתוספת לחלק של קיר מקובע. למעשה, השאלה היא האם המקלחון יהיה עשוי כולו מדלת שיכולה להיפתח על צירה, או שיהיה גם חלק מסוים של קיר. מהו היתרון של קיר? בכך שהחיבורים של דלת המקלחון לא יהיו ישירות לקירות של חדר הרחצה - דבר שלעתים עלול ליצור מראה מעט יותר גס. עם זאת, לעתים ניתן להתקין מקלחון חזית ללא פרופילים כלל, ואז אין בעיה בכך שהמקלחון יהיה מורכב מדלת אחת. בהנחה שאין בעיה כזו - מדובר בסך הכל על טעם אישי, ושתי האפשרויות הן טובות.



כשבוחרים מקלחון חזית, כדאי לשים לב גם לשטח המקלחון עצמו. ישנם מקלחוני חזית אשר יכולים להתאים לשטחים קטנים יחסית, ולשמש בתור תחליף למקלחות. לעומת זאת, אפשר גם להתקין מקלחון חזית אשר יאפשר לתחום שטח גדול מאד - וכך הדבר כבר משמש גם תחליף לאמבטיה, ומדובר למעשה על חדר רחצה גדול שאפשר לנוע בו בנינוחות. מקלחון כזה נפוץ מאד בבתי מלון, צימרים, ועוד.

לבחור את הסוג המתאים
לסיכום הסוגיה, יש מגוון דגמים של מקלחונים חזיתיים שאפשר לבחור מתוכם בנקל. אתם רק צריכים לחשוב על הצרכים שלכם - ואז לבחרו את הדגם המתאים של מקלחון חזית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה