יום שבת, 14 ביוני 2014

לופט לאירועים



לופט לאירועים שכוללים גם לינה
מתכננים אירוע מרגש ומיוחד? חשוב מאד לשים לב לעובדה, שבתוך לופט לאירועים, תוכלו לארגן אירוע שיהיה באמת יוצא דופן, בגלל סיבה אחת מרכזית - הלינה. הלופט הוא למעשה דירת ענק, שעברה הסבה למתחם אירועים. עם זאת, מדובר על מתחם שמספק לא רק את רחבת האירועים המושלמת - אלא מדובר על מתחם נופש, שמאפשר לנו גם ללון בתוכו! אם כך, איך נוכל לבחור לופט לאירועים שיכלול גם את הסדר הלינה שמתאים לנו?

כל ההיבטים שנלקחים בחשבון
ראשית, כשאתם מזמינים מקום במסגרות של לופט לאירועים, יש להבין גם מה כמות האנשים הגבוהה ביותר שהלופט יכול להכיל בזמן האירוע עצמו, אך במקביל - יש גם לקבל מידע על כמות האנשים שיכולים להישאר ללון בלופט. לרוב, אלא אם מדובר על לופט קטן מאד, לא מדובר על יחס של 1:1. כך למשל, יכול להיות לופט לאירועים שיאפשר לכם לחגוג עם יותר מ120 מוזמנים, אך מהצד השני, הוא יכלול כ15 מקומות לינה. מה זה אומר? שאפשר למשל לארגן אירוע גדול מאד, ובסיום לאחר שרוב המוזמנים יעזבו - אתם תישארו לישון עם כמה מהחברים הקרובים ביותר.  כמובן שבלופטים קטנים - כל המוזמנים יכולים גם לחגוג כל הלילה, וגם להישאר לישון בתוך הלופט.



מעבר לכך, כשמשריינים תאריך עבור לופט לאירועים, כדאי לשים לב שיש אפשרות לשכור את הלופט ליותר מלילה אחד! יש מי שמארגנים אירוע ענק, שנמשך כשלושה ימים, עם אורחים מתחלפים, והדבר משלב גם נופש מסוים, ומדבור ללא ספק על חוויה בלתי נשכחת.

ומה ההסדר שמתאים לכם?
מתלבטים באשר לכמות האנשים שתזמינו אל לופט לאירועים? רוצים לסקור חדרי שינה של הלופטים השונים? צרו קשר עם לופט לאירועים שנראה לכם מתאים, בררו עוד פרטים, ואף סקרו אותו במו עיניכם, כדי להבין האם הוא מתאים לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה