יום ראשון, 29 ביוני 2014

פסנתר חשמלי



פסנתר סיילנט – שילוב של פסנתר חשמלי ואקוסטי
בעולם הפסנתרים קיימים כמה סוגים של כלים: פסנתר כנף הנחשב לבעל הצליל האיכותי ביותר, לאחריו פסנתר עומד אקוסטי, ויש גם פסנתר חשמלי שמגיע במבחר גדלים והוא מיועד בעיקר לשימוש נגנים הזקוקים לכלי נייד לצרכי העבודה שלהם. בנוסף לשלושת הסוגים הללו ניתן כיום לרכוש פסנתרי סיילנט שהם שילוב של פסנתר אקוסטי עם פסנתר חשמלי.
אם אתם מתאמנים שעות ארוכות בבית על הפסנתר אבל מוגבלים בזמני הנגינה עקב הפרעה לבני הבית או לשכנים תוכלו לרכוש לעצמכם פסנתר סיילנט שמאפשר נגינה על פסנתר אקוסטי עם פונקציות של פסנתר חשמלי, או במילים פשוטות – תוכלו לנגן בכל שעה משעות היום עם אוזניות ממש כמו בפסנתר חשמלי מבלי להפריע לאף אחד.

מהו פסנתר סיילנט
פסנתר סיילנט, או פסנתר שקט, הוא כלי נגינה בעל מנגנון אקוסטי לכל דבר שבו משולב מנגנון חשמלי. ניתן לנגן על הפסנתר באופן רגיל ואקוסטי, אבל כאשר יש צורך לשמור על שקט ניתן להעביר את הפסנתר למצב חשמלי ולנגן עליו עם אוזניות מבלי להפריע לאף אחד. בעת המעבר למצב חשמלי פועל הפסנתר בעזרת חיישנים המוצבים מתחת לקלידים, והפטישים נפרדים מהמייתרים. במצב זה עוצמת הלחיצה על המנענעים מתורגמת בעזרת החיישנים לצליל שמופק מתוך מאגר דיגיטלי של צלילים שהוקלטו על פסנתר כנף איכותי. צלילים אלה נקלטים באוזניות בלבד וניתן להגביר או להחליש אותם לפי הצורך.
היתרון של פסנתר סיילנט
פסנתר חשמלי / אקוסטי זה מאפשר לנגן בצורה איכותית בכל שעות היממה מבלי להפריע לאיש, בין אם אתם מנגנים במצב הרגיל של פסנתר אקוסטי או במצב פסנתר חשמלי בשעות לא שגרתיות. ובנוסף הפסנתר מחובר גם לפונקציות עריכה והקלטה ממוחשבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה