יום שבת, 14 ביוני 2014

מבחן gmat



כיצד להתכונן לקראת מבחן gmat
מבחן gmat הוא המבחן הקובע לגבי סיכויי הקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים ב 1700 מוסדות לימוד בכל רחבי העולם. מבחן gmat פותח בארצות הברית כמבחן מיון וסינון לתלמידים המבקשים להתקבל ללימודים אלה והוא מקובל על כל מוסדות הלימוד המובילים בעולם כיום לרבות כל האוניברסיטאות היוקרתיות בתחום כאוקספורד באנגליה, קולומביה בניו יורק, הארווארד שבבוסטון וכיוצא באלה. גם האוניברסיטאות המובילות בישראל דורשות עמידה בבחינה כדי להתקבל ללימודים אלה.
הכנה לקראת מבחן gmat
מבחן gmat מתבצע בשפה האנגלית בלבד ואין הקלות למי שאנגלית אינה שפת אימו. לכן ההכנה למבחן חשובה ביותר, ובעיקר מכיוון שהבחינה מכוונת לצורת החשיבה האמריקנית ולמודלים עסקיים אמריקנים. כדי להתכונן לבחינה מומלץ להשתתף בקורסי הכנה לקראת מבחן gmat שנערכים במקומות שונים בארץ בבתי ספר שונים. ההכנה לבחינה כוללת תרגול רב של שאלות בסגנון של הבחינה, עמידה בלחץ זמנים, ותרגול של קריאה וכתיבת טקסטים כפי שמתבקש בבחינה.


מבנה מבחן gmat
הקורסים להכנה מלמדים את המועמד לבחינה להתמודד עם כל סוגי השאלות שבבחינה ועם החלק של כתיבת המאמרים הנדרש גם הוא בבחינה. מבחן gmat מורכב משני חלקים עיקריים המחולקים לפרקים שונים הקצובים בזמן. שני החלקים העיקריים הם חלק מילולי וחלק כמותי. המבחן נערך על גבי מחשב כשכל נבחן יושב מול צג מחשב ומקלדת. בכל פעם עולה שאלה אחת ועל הנבחן לסמן את התשובה הנכונה מתוך 5 אפשריות. כל הנבחנים מתחילים באותה רמת שאלות (רמה בינונית) וההמשך תלוי בתשובות שנתן הנבחן. במידה וענה נכון על השאלה תוצג לו שאלה ברמת קושי גבוהה יותר ולהיפך. ככל שעונה הנבחן על שאלות בדרגת קושי גבוהה יותר ובזמן קצר יותר יהיה הציון שלו גבוה יותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה