יום שלישי, 12 בינואר 2016

טבעות חצי נישואין


אם עוד לא שמעתם על כך, הרשו לנו לספר לכם על מוצר של תכשיט אשר נקרא טבעות חצי נישואין. על מה מדובר? אם כן, טבעת חצי נישואין היא טבעת לכל דבר, אשר דומה בצורתה לטבעת הנישואין הרגילה, אך בניגוד לטבעת הנישואין הרגילה, היא משובצת באבנים קטנטנות אשר בסופו של דבר יוצרות גימור מחוספס לטבעת. טבעת זו תתאים לכל מי שמעוניינת בטבעת בעלת נוכחות וזוהר מיוחד על ידה, או למי שרוצה שטבעת הנישואין שלה תהיה גם תכשיט בולט אשר ימשוך את תשומת הלב ליד שלה. טבעת חצי נישואין מאופיינת בגודל מרשים ביותר ובמראה מאוד יוקרתי, ואינה מתאימה בדרך כלל לענידה על אותה האצבע יחד עם טבעת האירוסין מן הסתם. טבעות חצי נישואין תמיד תהיינה משובצות בזרקונים ויהלומים ומעוצבות מזהב לבן, צהוב ואפילו מזהב אדום לפעמים.



למה קוראים לטבעות אלה טבעת חצי נישואין

השם הזה נולד מכיוון שטבעות מהסוג הזה אינן מתאימות לענידה בטקס החופה הרגיל היהודי, בגלל שעל פי המסורת היהודית, טבעת נישואין צריכה להיות אחידה וללא אבנים. את טבעות החצי נישואין תוכלו לענוד לאחר טקס החופה ובמידה ותבחרו בטבעת דקיקה שמשובצת באבנים קטנות, תוכלו גם לשלב אותה בקלות עם טבעת האירוסין על אותה האצבע.


טבעת חצי נישואין עם אבנים צבעוניות

קצת יותר נדיר למצוא אותן, אך קיימים גם כמה דגמים של טבעות חצי נישואין שמשובצות ביהלומים כחולים או שחורים או משלבות בין יהלומים לבנים ליהלומים בצבעים נדירים יותר. הדגמים הייחודיים באמת של טבעות חצי נישואין, הן טבעות המשלבות גם כמה צבעי זהב ובכך יוצרות את המראה המרשים ביותר.


הצורות המתפתלות

דגם נוסף של טבעות חצי נישואין הן טבעות מתפתלות שמזכירות נחש או טבעות אסימטריות, כלומר כאלה שלא מגיעות בצורה עגולה חלקה. השילובים היפים ביותר במקרה זה הם השילובים בין קווים דקים ועדינים של המתכת ליהלומים קטנים בכמה צבעים. סגנון נוסף של טבעות חצי נישואין, הן טבעות המעוצבות מכמה טבעות דקיקות שמתפתלות זו בזו או נחות זו לצד זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה