יום שישי, 1 בינואר 2016

הלימודים אל מבחן GMAT



יש הגורסים כי מבחן פסיכומטרי זהה למבחן GMAT, אחד ההבדלים נעוץ במבנה הבחינה, משך הזמן ומספר השאלות: GMAT – היא בחינה אדפטיבית ממוחשבת עם שאלות אמריקאיות. הבחינה מורכבת מארבעה חלקים, אשר כוללים כתיבת חיבור בזמן של חצי שעה, הסקה משולבת עם שנים עשר שאלות בחצי שעה, פרק כמותי עם שלושים ושבע שאלות בשבעים וחמש דקות ופרק מילולי עם ארבעים ואחת שאלות  בשבעים וחמש דקות. בסך הכל ארבע שעות – זמן המתנה לציונים מידיים וכן תרגול ראשוני של הבחינה. גם הפסיכומטרי מתבסס על שאלות אמריקאיות ומחולק לארבעה נושאים מרכזיים. המבחן לא ממוחשב או אדפטיבי ומתחיל בכתיבת חיבור חצי שעה. יש תשעה פרקים העוסקים בחשיבה כמותית, מילולית או באנגלית, כאשר יש עשרים דקות לכל פרק כאשר הסך הכל זה שלוש שעות ועשר דקות.




"אגדות" שמסופרות על מבחני GMAT וההפרכה שלהן -
* עשר השאלות הראשונות הן החשובות ביותר – הגוף שכותב את הבחינה, ה- GMAT כותב במפורש – נכון שעשר השאלות הראשונות מספקות לאלגוריתם את ההערכה ההתחלתית, אך זוהי רק ההערכה התחלתית. ככל שאתם מתקדמים עם השאלות, האלגוריתם מתקן את עצמו ומתעדכן על בסיס השאלות האחרות. הוספת זמן לעשר השאלות הראשונות יכולה לפגוע ביכולת שלכם לסיים את הבחינה של GMAT
 
* השאלה הראשונה היא בדרגה בינונית – לא נכון. השאלה הראשונה היא בדרך כלל לא פשוטה בכלל ואף קשה מאוד. יש להיערך לכך בהתאם ולא להיכנס ללחצים מיותרים אם אתם לא מצליחים לפתור אותה כשורה. יתרה מכך, אם אתם לא מצליחים לפתור את שתי או שלושת השאלות הראשונות, יש לכם די והותר זמן על מנת לתקן.

* יש שאלות אשר הן חשובות מהשאלות האחרות במבחן GMAT – מיתוס חסר בסיס. יש שאלות פיילוט שאותן אינכם יכולים לזהות, ושאלות אחרות שמודדות את היכולת שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה