יום שישי, 1 בינואר 2016

מצלמה נסתרת



מצלמה נסתרת הפכה כבר מזמן לחלק מהנוף אשר מקיף אותנו. ניתן למצוא מצלמות מוסתרות או גלויות במבנים ציבוריים, בכבישים, במסעדות וגם בבתים שלכם. בעידן המודרני, שהטכנולוגיה כה התפתחה בתחום הצילום הביא אותנו לרמה כל כך גבוהה, שניתן לשים כיום מצלמות בכל מקום ולשמור מרחוק על הקרובים לכם בני המשפחה שלכם ועל חפצים היקרים לכם. אך הפופולאריות הרבה של מצלמה נסתרת גורמת לערנות מצד אלו אשר באים לפגוע בכם ואם אתם רוצים להגן על עצמכם בצורה מיטבית, מומלץ לכם להשקיע כסף ומחשבה במציאת המצלמה הכי מתאימה לצרכים שלכם ובעיקר למצוא מקומות עבור המצלמה שלא יגלו אותם.

 

חשוב להסתיר מצלמה נסתרת
מערכת מצלמה נסתרת מגיעה במגוון גדלים ודגמים – אך הפרינציפ זהה בכולם. מערכת זו מורכבת רובה ככולה משני חלקים עיקריים – המצלמה ומכשיר הקלטה, אשר נועד לתעד את כל מה שצולם במצלמה הנסתרת. יש למצוא מקום מחבוא, אשר עין האדם אשר אותו אתם מבקשים לצלם לא תקלוט, גודלן הקטן של המצלמות המתוחכמות אכן ממש עוזר במשימה זו. תוכלו לשים מצלמה נסתרת בתוך מכשירי חשמל, בתוך רהיטים ואף אחרי מראות כפולות, גודלן כגודל ראש סיכה, עד כדי כך הן קטנות ונסתרות מן העין. מצלמות אלחוטיות יותר יקלו עליכם את ביצוע העבודה מכיוון שהן יאפשרו לכם למקם את המצלמה בחלל קטן מאוד רחוק מהמקלט אשר יונח בחלל גדול – אך דעו לכם שמצלמות אלחוטיות הינן בעלות איכות פחותה יותר ויש בהן תקלות, אשר נובעות משלטים או ממכשירים סלולריים.

מה חשוב לדעת על מצלמה נסתרת?
אם אתם רוצים למקם מצלמה נסתרת ללא התקנה אתם יכולים לקנות מערכת משולבת של מצלמה ומקלט שכבר הוסתרו בתוך שעון מעורר או צעצוע – לא מספיק שתקנו את המצלמה, אתם צריכים להתקין אותה נכון וכך תוכלו לצפות במתרחש בצורה הטובה ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה