יום שבת, 2 בינואר 2016

לופט בתל אביב



לופט בתל אביב הוא הטרנד האחרון בעולם הבליינות והמארגנים של המסיבות. כאשר אומרים את המושג לופט בתל אביב הכוונה היא למשהו בין וילות לנופש לבין וילות בליווי בריכה. אז מה הוא למעשה לופט ומדוע כולם רוצים בו בעשור האחרון? לופט הוא חלל מאוד גדול שאין בו קירות שאותו חוצים והוא בעל תקרה גבוהה, אשר לרוב במקור שימש כמבנה תעשייה. לאחר שנטשו אותו הוא כבר לא שימש יותר כבעל מקור הכנסה לבעלים שלו, ולמעשה עיצבו אותו מחדש, והיום הוא משמש בתור אולם אירועים יוקרתי אשר מאובזר בכל מה שנדרש כדי לערוך בו אירוע נדרש ואקסלוסיבי ואיכותי. לופט בתל אביב מכיל בתוכו את כל המרכיבים הנחוצים: בריכת שחייה וספא, את כל הריהוטים שיש בבית מלון או בווילה איכותית.

מה מכיל לופט בתל אביב?
על מנת שהאירוע שלכם יהיה מיוחד, לופט בתל אביב מאובזר בכל הציוד הנדרש. בלופט תוכלו למצוא פינת אוכל וכיבוד ומטבח מאובזר. מי שמגיע מרחוק, יוכל לתפוס שינה חטופה בחדרי השינה הקסומים או לצפות במסכי הפלזמה המרהיבים. במקום תוכלו למצוא גם שולחן סנוקר להנאתכם. לאוהבי השירה מבינכם יש ערכת קריוקי בלופט עם מערכת הגברה איכותית, ומקרן שאתו תוכלו לראות סרטים באיכות גבוהה. המקלחות והשירותים העומדים לרשות האורחים נקיים למשעי ומסוגננים בטוב טעם, מערכות ישיבה מפנקות יזמינו אתכם לשבת עליהם, וכן בר מעוצב למשקאות לשירות עצמי. בנוסף, יש לופטים עם בריכה, פלייסטיישן, מערכת קולנוע ביתית ועוד...




מה היתרונות של השכרת לופט בתל אביב לאירוע?
מסיבת שחרור או גיוס, מסיבת רווקים או רווקות, ימי הולדת ועוד ניתן לחגוג רק בתוך לופט בתל אביב. וזאת בשל העובדה שתל אביב היא עיר מרכזית אליה מגיעים מכל הארץ, היא עיר ללא הפסקה וניתן למצוא בה בקלות פאבים ומועדונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה