יום שבת, 30 בינואר 2016

שידות עץ מעוצבות



כיצד שידות עץ יכולות לשדרג את הבית שלכם

ישנם פריטים שונים שיכולים לשדרג את הבית שלנו גם אם הם לא הפריטים הראשונים שאנחנו חושבים עליה. אחד מהפריטים הללו הוא שידה. שידות עץ יכולות להוסיף רבות למראה של הבית, הן יכולות לעשות סדר בחדר והן מתאימות ליותר מקומות מכפי שאפשר לחשוב עליהם. כיוון שישנן שידות רבות כל שיש לעשות כדי ליהנות מהן הוא למצוא את האחת אשר מוצאת חן בעינכם מתוך המבחר הקיים.

הוספת מקומות אחסון

אחד היתרונות של שידות עץ מעוצבות הוא היכולת שלהן להוסיף מקום אחסון בבית וזאת ללא כל צורך לוותר על נראות הבית או העיצוב שלו. השידות מביאות תוך שימוש באלמנט עיצובי מקום אחסון נוח ושימושי. כל מי שרוצה להפוך את הבית שלו לנעים יותר עבורו וכל מי שרוצה לארגן אותו בנוחות ימצא כי השידות הללו מעולות עבורו. יש לציין כי אפשר להיות יצירתיים מאד עם המקומות שבהם שמים את השידות ואלו יכולות להתאים לאזור הכניס לבית, לחדרים, מסדרונות ועוד.


 
יצירת עיצוב מעניין

שידות עץ מוסיפות לעיצוב של החלל כולו. אפשר למצוא שידות עשויות עץ חלק ושידות שעשויות מעץ שיש בו גילופים מיוחדים. כל אחד יבחר את השידה שמתאימה לסגנון שהוא רוצה ליצור בבית שלו ועם זאת כדאי לזכור כי ישנן אפשרויות רבות וכדאי למצוא חנות המתמחה בשידות שמחזיקה גם בצוות ששמח לעזור בבחירת השידה הנכונה.

תוספת צבע שמוסיפה לחלל

ברגע שתסתכלו על שידות עץ שונות תוכלו למצוא כי כל אחת מגיעה בצבע שונה מעט. גם אם אתם אוהבים את צבע העץ הטבעי תגלו כי לעץ יש מגוון צבעים ואתם תצטרכו לבחור את הצבע המתאים ביותר עבור החלל שלכם.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    שידות עץ מלא או ריהוט עץ טבעי אחר יכול להוסיף אווירה מיוחדת לכל חדר בבית. כאשר מדובר על רהיט מיוחד, כזה שלא מיוצר במפעל גדול אלא על ידי נגר מקצועי בעבודת ידיים תקבלו רהיט שאין לו תחליף. רהיט כזה יכול להכניס לבית אווירה טבעית המשרה על בני הבית רוגע.
    רוב הרהיטים אצלי בבית היו עבודת יד של שני נגרים צעירים מאוד מוכשרים שהקימו את חברת חי בעץ, כל רהיט הוא בעל נוכחות ובלתי ניתן להחליף אותו. כמו שאומרים אין עוד כמוהו בכל העולם.

    השבמחק