יום שישי, 19 באוגוסט 2016

עורכי דין מומלצים


המון עורכי דין – איך למצוא אחד טוב?

בשנת 2010 התפרסם מחקר שמראה שמדינת ישראל ממוקמת במקום הראשון בעולם באחוז עורכי הדין כחלק מהאוכלוסייה הכללית. אמנם הדבר לא מפתיע – ילד עורך דין הוא החלום של כל אם יהודייה – אבל מדובר בפרט מעט מתסכל. כשאנחנו צריכים עורך דין, המבחר עצום – ואיך נמצא עורכי דין מומלצים שכדאי לנו לפנות אליהם?


ניסיון ורקורד של הצלחה

עורכי דין מומלצים לא נולדים כאלה, וצריכים להרוויח את המעמד שלהם בניסיון ובעבודה קשה. השערות הלבנות על ראשו של עורך הדין שאליו תפנו הן לרוב סימן טוב – לכך שמדובר בעורך דין מנוסה ומקצועי שקשה להפתיע אותו. עורכי דין מומלצים צריכים להחזיק ברקורד של הצלחה, במיוחד בתחום שבגינו אתם זקוקים לשירותיהם. ולכן – חשוב מאוד לבדוק היטב את המוניטין של עורך הדין לפני שאתם פונים אליו. כיום, יש לנו את האמצעים לעשות זאת.




בחירה דרך האינטרנט

במדינה עם כל כך הרבה עורכי דין, ברור שיהיו עורכי דין מומלצים יותר ופחות. את הסינון והבחירה ניתן לבצע דרך רשת האינטרנט – כמות המידע שיש ברשת אודות נותני שירותים ככלל ועורכי דין בפרט היא עצומה. תוכלו לבדוק בקלות את הרקורד והמוניטין של עורך הדין אליו תרצו לפנות, וכך למעשה לבצע בחירה מושכלת.


האם כדאי לפנות למשרדי עורכי דין מומלצים?

הפניה הפשוטה והבטוחה יותר בשעת צורך בעורך דין היא למשרד עורכי דין. משרדי עורכי דין מעסיקים עשרות ומאות עורכי דין – שמהם לשותפים המובילים חייב להיות רקורד ברור ומוכח של הצלחה וניסיון. לכן, חיפוש עורכי דין מומלצים הוא פשוט יותר בפנייה למשרד עורכי דין. מאידך, כדאי לכם לברר שאתם אכן זקוקים לשירות בהיקף גדול כל כך – ייתכן שתוכלו למצוא עורך דין איכותי ומוצלח גם ללא פנייה למשרד. הפנייה למשרד היא, למעשה, תעודת ביטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה