יום שבת, 27 באוגוסט 2016

טיסות לפיליפינים



ניצול הקונקשן בטיסות לפיליפינים
טיסות לפיליפינים

בישראל אין טיסות ישירות לפיליפינים, וכאשר מזמינים טיסות לפיליפינים הן תמיד יהיו עם קונקשן אחד לפחות. רוב האנשים יבחרו בטיסות לפיליפינים בהן הקונקשן הוא הקצר והנוח ביותר. זוהי אכן אפשרות נוחה ומתאימה במיוחד לאלו אשר לחוצים בזמן. עם זאת, במידה ויש לכם זמן, אפשר להוזיל את העלויות של טיסות לפיליפינים על ידי איתור קונקשן ארוך יחסית וניצולו על מנת לחוות יעד נוסף. הארכת הקונקשן מאפשרת לכם לצאת משדה התעופה וליהנות מיעד נוסף, מעין בונוס לחופשה.




קונקשן במזרח הרחוק

לקונקשן במזרח הרחוק יתרונות וחסרונות. בטיסה לפיליפינים אשר כוללת קונקשן באחת ממדינות דרום מזרח אסיה, תוכלו להנות מתרבות נוספת וייחודית. שימו לב, לפני שבוחרים בקונקשן יש לוודא כי המדינה בה בחרתם לא דורשת ויזה מיוחדת לטובת כניסה למדינה. לדוגמא, הכניסה לויאטנם דורשת הגעה עם ויזה שהונפקה מראש. אחת הדוגמאות הפופולריות ביותר לקונקשן קליל במזרח הרחוק היא כמובן תאילנד. תוכלו לבלות מספר שעות או יום בבנגקוק. מדובר בעיר המציעה הצצה לתרבות התאילנדית, אוכל מדהים וכמובן שופינג זול. תוכלו לצאת משדה התעופה ולקחת רכבת קלה אל אחד מהמרכזים התיירותיים של בנגקוק. כדאי לבחור מראש את המקום אליו תגיעו על מנת לא למצוא את עצמכם מסתובבים במקומות פחות סימפטיים של העיר או סתם במקומות לא מעניינים במיוחד.

קונקשן באירופה

טיסות לפיליפינים עם קונקשן באירופה הוא מן הסתם האופציה הקלה והיקרה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את אחת הערים באירופה, לוודא כי יש דרכה קונקשן זול במיוחד – ולהתחיל להנות. הטיול באירופה הוא לרוב קל משמעותית בטיול במדינה זרה במזרח הרחוק, ולכן מתאים לקונקשן קצר של כמה שעות. בערים כמו פריז, לונדון או אמסטרדם לא צריך יותר משוטטות קלילה במרכזי הערים על מנת לחוות את החוויה האירופאית ואפילו להספיק לעשות קצת שופינג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה