יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

מענה אנושי לעסקים



העסק שלך זקוק למענה אדיב ומקצועי בטלפון
כמעט כל עסק כיום משתמש בטלפון לצורך יצירת קשר עם הלקוחות ולעבודה השוטפת מולם. על מנת שהעבודה תהיה יעילה, ישנו צורך במענה טלפוני מוצלח ומקצועי. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא באמצעות שירות של מענה אנושי לעסקים. שירות זה מפעיל מוקד טלפוני המאויש על ידי נציגים שמוסמכים לכך ועוברים הדרכות שירות מסודרות לעתים קרובות. מוקד זה עונה לכל שיחות הטלפון בעסק, כך שהעובדים לא יצטרכו לבזבז זמן על מענה לטלפון, ויוכלו להמשיך לקדם את העסק.

מענה אנושי לעסקים יכול לקדם את יעדיו של העסק עם התאמות ייחודיות לכל עסק
ניתן להתאים מענה אנושי לעסקים לכל עסק בצורה שתקדם את מטרותיו. קיים מגוון רחב של התאמות שניתן לבצע:
  • תסריט שיחה מוכן מראש – בעל העסק והמוקד יכולים להחליט ביחד מה יהיה התסריט של השיחות הנכנסות. תסריט טוב יכול להגדיל את המכירות בעסק ולשפר את השירות ללקוח. 
  • הודעות פתיחה – כאשר לקוחות מחייגים לעסק, הם יוכלו לשמוע בהתחלה הודעת פתיחה אשר תקדם את העסק ותספק פרטים חשובים אודותיו. בנוסף, ניתן להוסיף ג'ינגל שיעורר עניין בקרב הלקוחות. 
  • העברת הפנייה לעסק – כאשר הלקוח פונה לעסק, יש צורך בשימור פרטי השיחה, כך שניתן יהיה לטפל בה באופן יעיל. את צורת העברת הפנייה ניתן להתאים לעסק, ואפשר לבצעה באמצעות מייל, מסרונים, דו"חות אקסל ועוד.
הבחירה בשירות שיקבל את שיחות הטלפון בעסק מאפשרת שירות לקוחות טוב יותר
שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר מתן שירות איכותי על ידי נציגים מקצועיים. כך, הלקוחות מקבלים שירות מעולה. המענה האנושי מאפשר לשמר לקוחות וגורם ללקוחות להיות מרוצים יותר מהשירות. בזכות דברים אלה, גם הלקוחות וגם העסק יוצאים נשכרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה