יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

טיול משפחות בפירנאים



על הגבול בין צרפת לספרד שוכן רכס הרים שמהווה מוקד תיירותי מוביל ואיכותי
על הגבול המחבר את דרום צרפת לצפון ספרד, ובכך למעשה מחבר את חצי האי האיברי (ספרד ופורטוגל) לגוף המרכזי של יבשת אירופה, נמצאת רצועת הר באורך 420 קילומטרים שמהווה למעשה גבול טבעי בין שתי המעצמות האירופיות. לרכס ההרים הזה קוראים הרי הפירנאים, ובתוכו אף שוכנת מדינה נוספת – אנדורה הזעירה. פסגותיו המושלגות של רכס הפירנאים הפכו אותו למפורסם למדי לאורך השנים, ובשישים השנים האחרונות הפכו הרי הפירנאים למוקד תיירותי ראשון במעלה ביבשת אירופה כולה, עם מסגרות שונות של טיול משפחות בפירנאים, טיולי סקי בפירנאים וסוגי טיול נוספים באזור.




מהם המקומות שאסור לכם לפספס ומה כדאי לכם לדעת בתכנון טיול משפחות בפירנאים?
אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר תחת המטרייה של טיול משפחות בפירנאים היא טיולי סקי, שהם טיולים פשוטים למדי לתכנון – פשוט צריך למצוא אתר סקי איכותי שמתאים לכם וליהנות מאחד מאזורי הסקי האיכותיים ביותר בעולם כולו. עם זאת, תכנון של טיול משפחות בפירנאים של ממש הוא משימה שצריכה להיות מעט יותר מתוכננת, וישנם כמה וכמה אתרים שחבל מאוד לפספס: באנדורה ניתן לשלב בין שופינג, טיול טבעי וראפטינג לכל המשפחה, אגם טלראן הוא אגם מלאכותי מרהיב ביופיו, הפסגות המשוננות של מונטסראט עם מנזר מפורסם עליהן מהוות מוקד משיכה תיירותי מוביל במיוחד, ועוד אפשרויות רבות מספור.

מצאו חברה שמכירה את הפירנאים היטב ויודעת לתכנן עבורכם את הטיול, ותתרכזו בליהנות
אם אתם רוצים לתכנן טיול משפחות בפירנאים שיתאים למשפחה שלכם בצורה הטובה ביותר ושיאפשר לכם ליהנות מהטיול עצמו מבלי להצטרך לחשוב על הצעד הבא בכל עת, פנו לחברה המתמחה בכך. דרך שירות מקצועי שמכיר את האזור היטב תוכלו אתם להתרכז פשוט בהנאה עם כל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה