יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

הכרויות לחרדים



הכרויות במגזר החרדי – לא רק באמצעות שידוך
שידוכים במגזר החרדי עדיין מהווים את הדרך העיקרית להיכרות של בני זוג. עם זאת, שידוך יכול להיות תהליך ארוך ומעיק שכן הוא מבוצע באופן ידני על ידי אדם אחד בלבד. בנוסף, בשידוך מאגר האנשים הקיים הוא מצומצם למדי כיוון שלא כל האנשים המתאימים לשידוך בהכרח נרשמים לאותו שדכן או שדכנית. כיום אנשים רבים מהמגזר החרדי פונים להכרויות לחרדים באמצעות האינטרנט. האינטרנט מספק דרך נוחה ופשוטה להכיר בני ובנות זוג לצורך הקמת בית נאמן בישראל. אתרי האינטרנט העוסקים בהכרויות מאפשרים סינון של אנשים לפי הזרם החרדי, מידת ההקפדה על הדת, תכונות אופי וכמובן גם מראה חיצוני.




מדוע כדאי להכיר בני זוג חרדים באמצעות האינטרנט?
האינטרנט הוא אמנם לא נחלתו של כל המגזר החרדי, אך חרדים רבים כיום מתקדמים לשימוש באינטרנט באופן ששומר על קדושת היהדות. אם החלטתם להשתמש באינטרנט, תדעו כבר מראש שהאנשים שתכירו הם ברמת אדיקות דתית דומה לכם, שמאפשרת להם גם כן שימוש בו. היתרון הגדול של האינטרנט הוא קלות השימוש – בכל אתר הכרויות לחרדים תוכלו במהירות למצוא אנשים מאזור המגורים שלכם, אשר מאמינים באותם הערכים כמוכם. זהו כלי שמאפשר לכם להכיר את האדם עוד לפני שפגשתם אותו, דוגמה לכך היא היכולת ליצור שיחת טלפון באופן מידי לאחר שהתעניינתם בבן או בבת זוג פוטנציאליים.

היכרות משתלמת
הכרויות לחרדים באמצעות האינטרנט הן למעשה מאוד משתלמות גם מהבחינה הכלכלית. ברוב אתרי ההכרויות נדרש תשלום סמלי בלבד, כאשר אצל שדכן או שדכנית תאלצו להיפרד מסכומים גדולים בהרבה. בסופו של דבר היעילות של אתרי ההכרויות היא מוכחת, ואינה נופלת מזו של שדכנים מוכרים. אם ברצונכם להקים בית בישראל במהרה – נסו הכרויות לחרדים באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה