יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

בריכת שחייה



בריכה בבית זה לא חלום
מדינת ישראל היא מדינה חמה בה הקיץ נמשך כמעט חצי שנה. בריכת שחייה בבית היא פתרון נפלא להתרעננות מהחום. הבריכה היא לא רק מהנה, אלא גם מעניקה ערך דקורטיבי מוסף לגינה בזכות מראה יוקרתי. לא רק כוכבים בהוליווד יכולים להרשות לעצמם בריכה בבית – למעשה, כיום קיימים פתרונות שמאפשרים לכל אחד להתקין בריכה בביתו במחירים נמוכים מאי פעם. אם יש לכם גינה גדולה עם די מקום, אין סיבה שלא תתקינו בה בריכת שחייה, שתספק לכם הנאה מרובה ושתעלה את הערך של ביתכם.




בריכות לבית בהקמה מהירה
רובנו מכירים את בריכות הבטון, שנפוצות בעיקר בבריכות ציבוריות או בבתי מלון, אך חשוב לדעת שזהו ממש לא הסוג היחיד של בריכות. בריכות הבטון הן אמנם יוקרתיות והן מחזיקות מעמד זמן רב, אך הקמתן אורכת זמן רק והיא גם יקרה למדי. קיימים כיום שני סוגי בריכות שניתן להתקין במהירות והן גם זולות יחסית – בריכות מתועשות ובריכות פיברגלס. בריכות מתועשות בנויות משלד פלדה מגולוונת שצורתו מותאמת אישית, כאשר בתחתית ישנו בטון מיושר. את הבריכה המתועשת מצפים ביריעות PVC שמספקות איטום ומראה קלאסי תכול של בריכה. בריכות פיברגלס הן בריכות שמוכנות מראש, אשר התקנתן פשוטה ביותר – פשוט מציבים אותן באדמה ומספקים להן תמיכה. שתי שיטות אלו יכולות להעניק לכם בריכת שחייה במראה יוקרתי שאינו נופל מזה של בריכות הבטון.

בריכה היא דבר שדורש תחזוקה
הקמת הבריכה היא עניין שלוקח כמה ימים עד שבוע, אך תחזוקת הבריכה היא דבר שיש לשמור עליו לאורך שנים. אם אתם מתקינים בריכת שחייה בביתכם, חשוב לבחור בכזו שהתחזוקה שלה קלה מכל הבחינות, החל מהניקיון שלה, דרך חיטוי שוטף בכלור ועד לשמירה על איטומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה