יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

מנעולן ברחובות



מנעולן ברחובות מסייע לנו במגוון דרכים, ולא רק מאפשר לנו להיכנס לביתנו
בין אם איבדנו את המפתח, מנעול הדלת אינו פועל כשורה או שעלינו להחליף את הצילינדר, עלינו להיעזר במנעולן ברחובות. עבודה עם מנעולן ברחובות הינה בעלת יתרונות רבים, ובעל מקצוע זה עושה יותר מאשר רק פותח את דלתות הבית.

אז מה עושה בעצם מנעולן ברחובות וכיצד הוא מסייע לנו?
·         פותח מנעולים: עבודתו העיקרית של מנעולן ברחובות הינה כמובן לפתוח מנעולים, אולם לאו דווקא רק מנעולי דלתות. מנעולן ברחובות יכול לסייע לנו בפתיחה מקצועית של מנעולים שונים כגון מנעולי תיבות דואר, מנעולי ארגזים ומזוודות וכמובן מנעולי דלתות, כך שבכל מקרה בו אנו נתקלים במנעול אותו אנו לא יכולים לפתוח, נוכל להיעזר במנעולן ברחובות. 




·          שימוש בציוד מקצועי: הציוד בו עושה שימוש מנעולן ברחובות נועד בכדי לאפשר פתיחה מהירה ומקצועית של מנעולים, תוך גרימת נזק מינימאלי לגוף בו הם נמצאים, כך למשל אם נרצה לפתוח את מנעול הדלת, מנעולן יוכל לעשות זאת מבלי לפגוע בדלת עצמה, ותוך פגיעה מינימאלית במנגנון הנעילה. 

·         תיקון הנזק: פעמים רבות, לאחר שפרצנו מנעול מסוים בבית, עלינו להחליף את המנגנון (הצילינדר) בכדי לאפשר נעילה חוזרת של הדלת, היות והוא נוטה להיהרס בתהליך פתיחת המנעול. מנעולן ברחובות יכול לא רק לספק לנו צילינדר חלופי, אלא גם להתקינו מיד עם סיום פריצת המנעול, כך שלא נצטרך להשתמש בדלת ללא מנעול אף לא לרגע קצר. 

כאשר אנו נתקלים במנעול שאנו לא מצליחים לפתוח, חשוב שלא לנסות לפתוח אותו בכוח או בכוחות עצמנו, ולהזמין איש מקצוע. שירותי של מנעולן ברחובות יכולים להיות רלוונטיים לכל אחד מאתנו, והם מאפשרים לנו לפתוח מנעולים שונים בקלות וביעילות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה