יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

מעלון



מעלון לבית – להקל על החיים

מעלון הוא מעלית קטנה יחסית אשר מתאימה למבנים קטנים או למענה באזורים ציבוריים שדורשים פתרונות שנראים קטנים (כמו למשל עליה בשלוש מדרגות במרחב ציבורי). המעלון יכול להקל על האנשים אשר משתמשים בו. אנשים שיש להם מגבלת תנועה והם לא יכולים לעלות בעצמם במדרגות מרגישים כיצד איכות החיים שלהם נפגעת. כאשר מדובר בבתים פרטיים אפשר לבחור להתקין מעלון ולשפר את איכות החיים כשיש לבחון את המקום לפני ששמים את המעלון המתאים. כאשר מדובר במקומות ציבוריים האחריות של הנגישות היא על המקום עצמו ואין כל ספק שמקומות שדואגים לנגישות זוכים בסופו של דבר ליותר קהל במקום.




מעלונים לנכים

מעלונים לנכים יכולים להיות מעליות קטנות סגורות והם יכולים להיות גם פתוחים. את הבחירה איזה מעלון להתקין יש לבצע עם חברה המתמחה בכך. החברה תבחן את הנכות של האדם, את כיסא הגלגלים שהוא משתמש בו ובהתאם תציע את הפתרון הטוב ביותר (כשיש הבדל ברמות שונות של נכות ובכל מגבלה יש להתחשב ולהתאים את המעלון הטוב ביותר).

מעלונים להקלה על החיים

מעלונים יכולים להקל על החיים בצורה משמעותית. יותר מכך, ישנם אנשים אשר יעידו שבזכות התקנת מעלון בבית הוחזרה להם איכות החיים שלהם. אנשים אשר עוברים שינוי במהלך החיים כמו אנשים שעברו ניתוח או אנשים שנפגעו, יכולים להרגיש ברגע אחד כיצד איכות החיים שלהם נפגעה וזו תוחזר להם עם התקנת המעלון בבית.

בחירת מעלון לבית

את הבחירה של המעלון המתאים לבית לא מומלץ לבצע לבד. לשם כך יש חברה המתמחה בכך. התפקיד של החברה הוא לא רק למכור או להתקין את המעלון אלא גם לעזור בבחירת המעלון המתאים ביותר לשטח ולמשתמשים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה