יום שישי, 6 בינואר 2017

כיסויים לבריכה



ברשותכם בריכת שחייה פרטית? הקפידו להשקיע גם בכיסוי שלה
יותר ויותר משקי בית בוחרים להתמודד עם הקיץ הישראלי הלוהט על ידי הקמה של בריכת שחייה פרטית בחצר. אם גם ברשותכם בריכה שכזו, חשוב להקפיד להשקיע גם ברכישה של כיסוי מתאים בשבילה. כיסויים לבריכה הנם בעלי מגוון של יתרונות, בטיחותיים, כלכליים וסביבתיים, מה שהופך אותם להשקעה משתלמת שאף מחזירה את עצמה לאחר מספר שנים. אל תהססו, רכישת כיסוי שכזה בהקדם תאפשר לכם ניצול והנאה מקסימליים של הבריכה שברשותכם. 




כיסויים לבריכה נבדלים זה מזה בסוג מערכת הגלילה המפעילה אותם
קיים בשוק מגוון רחב של כיסויים לבריכה הנבדלים זה מזה במספר קריטריונים. כאשר אתם בוחרים את הכיסוי המתאים לכם, הקפידו לברר מהי מערכת הגלילה הקיימת בו. כיסויים לבריכה עם מערכת הידראולית הנם הכיסויים המתקדמים ביותר, ומתאימים לבריכות בעלות שטח פנים רחב. לצדם, ניתן למצוא גם כיסויים חשמליים, המתאימים בעיקר לבריכות בגודל ממוצע או קטן. בעבור בריכות קטנות במיוחד, דוגמת בריכות ספא, ניתן להסתפק בכיסוי ידני (שהנו גם הכיסוי הזול ביותר).  
   
כיסוי הבריכה יכול להפוך גם לאלמנט עיצובי נוסף בחצר שלכם
לאחר שהתחשבתם בשיקולים הטכניים שמכתיבים גודל וצורת הבריכה שלכם, הגיע השלב המהנה ביותר – בחירת הצבע של הכיסוי. מגוון של צבעים עומדים לרשותכם, החל מגווני הכחול אשר מחקים את צבע המים, דרך גווני הירוק שישתלבו נהדר עם הצמחייה סביב הבריכה, ועד גוונים כהים יותר של חום או שחור אשר תורמים לחימום המים. כמובן שגם החומר ממנו עשוי הכיסוי (PVC, פלדת אל חלד, אלומיניום וכו') משפיע על הנראות העיצובית שלו. כך, גם השקעה כספית בכיסויים לבריכה שנבעה בתחילה מתוך שיקולים בטיחותיים וכלכליים, יכולה להסתיים בתרומה נאה לשדרוג מראה החצר שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה