יום שבת, 7 בינואר 2017

טבעות אירוסין



טבעות אירוסין
המסע אל הטבעת המושלמת
רגע הצעת הנישואין הוא רגע מרגש ובלתי נשכח, אצל כל זוג הוא שונה וייחודי, מה שמשותף לכולם הוא כריעת הברך והטבעת. כיום ישנו מגוון כל כך רחב של טבעות אירוסין שלא קל לבחור ולא להתבלבל במבחר העצום. טבעות אירוסין מגיעות בשלל עיצובים שונים, כאשר טבעת היהלום הקלאסית אינה האפשרות היחידה שלכם. אך למרות הבלבול היתרון בכך הוא גדול אין ספק שאם תשקיעו מחשבה בבחירת הטבעת תצליחו לקלוע לטעם הכלה ולא פחות חשוב לטעם שלכם.



טבעת אמתית
כאשר אתם בוחרים טבעות אירוסין מדובר בהוצאה יקרה וחשובה מאוד. חשוב שהטבעת תהיה איכותית לכן בראש ובראשונה חשוב לבדוק שאכן מדובר בזהב ויהלומים אמתיים. תוכלו לזהות זהב מזויף  על ידי סימני צבע, אם עונדים את הטבעת ומזיעים ולפתע מופיעים כתמים על האצבע הזהב מזויף. אפשרות נוספת לבדיקה היא האפשרות בה לוקחים בד מיוחד שמטרתו לנקות תכשיטים יש לשפשף את הטבעת כמה פעמים במידה והטבעת תשאיר כתמים על הבד, הזהב איננו אמתי. בדיקות אלו תוכלו לבצע רק במידה ואתם קונים בחנות, לכן במידה ואתם קונים באינטרנט בדקו היטב האם מדובר בחברה אמינה. רצוי אף לדבר עם רוכשים של החברה בעבר. כאשר אתם קונים טבעת ודאו כי אתם מקבלים אחריות עם הטבעת. טבעות אירוסין מיועדות להישאר אתכם לכל החיים ואף לעבור לדורות הבאים, לכן אל תקלו ראש במחקר שאתם עושים לפני.

תתאימו את הטבעת לבת הזוג שלכם
לפני שאתם מסתכלים על טבעות אירוסין, הסתכלו על התכשיטים אשר עונת בת הזוג שלכם ותשימו לב מה היא מעדיפה. כסף או זהב, ספיר או יהלומים. הפרטים הקטנים הללו יעזרו לכם מאוד בבחירת הטבעת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה