יום שבת, 14 בינואר 2017

הלוואה מקרן השתלמות



הלוואה מקרן השתלמות
מה היא קרן השתלמות?
קרן השתלמות היא בעצם  קופת חיסכון המיועדת לשכירים, לעצמאים ולחברי קיבוצים ומושבים שיתופיים, שנועדה בהתחלה לשמש את העובדים למימון השתלמויות כגון כנסים מקצועיים ולימודי המשך, אך כיום היא משמשת  כחיסכון כללי לטווח בינוני. נכון להיום זה החיסכון היחיד שלא משמש לטווח ארון ושנותר פטור ממס לאחר הרפורמות במיסוי שוק ההון בישראל.



מי זכאי לקחת הלוואה מקרן השתלמות?
כל מי שברשותו זכאי להגיש בקשה עבור הלוואה מקרן השתלמות, הלוואה תינתן לפי שיקול דעת החברה בה אתם מבוטחים, אך לרוב  עצם קיומה של קרן ההשתלמות מקנה לכם את הזכות להלוואה מלבד מקרים חריגים.

מדוע משתלם לקחת הלוואה מקרן השתלמות?
הלוואה מקרן השתלמות אטרקטיבית בהרבה מהלוואה בבנקים או בגופי חוץ המציעים   ובאחת ההלוואות המשתלמות ביותר בשוק כיום. הלוואות . מדבור בהלוואה בתנאים בתנאים נוחים מאוד וריביות נמוכות - ריבית של פריים או פריים מינוס חצי אחוז, ללא עמלות, ועם יכולת להחזיר את מלוא ההלוואה בכל עת וללא קנס. ניתן לקבל הלוואה של עד 80% מקרן השתלמות נזילה, ועד 50% מקרן השתלמות שאינה נזילה. פריסת הלוואה משתנה מאדם לאדם לפי התנאים שתקבעו מול החברה אשר מנהלת את קרן ההשתלמות שלכם, בדרך כלל הלוואה זו ניתנת עד תקופה של כ-7 שנים. יתרון נוסף ומשמעותי מאוד הוא שאינכם זקוקים לערבים כמו בבנק כדי לקבל הלוואה מקרן ההשתלמות, קרן ההשתלמות עצמה היא הערבות שלכם זו הסיבה שהיא ניתנת בריביות נמוכות כל כך. במידה ואתם זקוקים להלוואה מידית לכל מטרה וברשותכם קרן השתלמות זה הפתרון הטוב ביותר עבורכם, התהליך הוא פשוט מאוד ותוך כ-10 ימים הכסף יהיה אצלכם בחשבון לכל מטרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה