יום ראשון, 1 בינואר 2017

מלונות בפיליפינים



מלונות בפיליפינים

פיליפינים- יוקרה לכולם
פיליפינים היא אחת המדינות המדהימות בעולם ביופיין. לא מפתיע שזה הוא יעד מעודף עבור מטיילים רבים, לעתים נוטים לחשוב שטיול בפיליפינים הוא טיול עבור תרמילאים אך למען האמת מדובר באתר תיירות בעל אתרי נופש מהיוקרתיים. מלונות בפיליפינים מתאפיינים בעיצובים יוצאי דופן, שירות יוצא מן הכלל, יוקרה ופאר וכל זה במחירים נמוכים מאוד, עד כמה נמוכים? כרבע מהמחירים בארץ. כאשר אתם בוחרים מלונות בפיליפינים  עבור הטיול שלכם תוכלו למצוא כמו ברמת פאר גבוהה ביותר במחירים של כ-1000 שקלים לזוג ללילה. זה כאשר מדובר על המלונות היקרים ביותר. מלונות בפיליפינים עולים בממוצע כ-400 שקלים לזוג לילה כאשר לא תצטרכו לרגע להתפשר לא על האיכות ולא על היוקרה של המלון.



חופים פרטיים או מלון בלב עיר
בחירת המלון תלויה כמובן באופי החופשה שבחרתם אם מדובר בטיול שבמהלכו תלונו בכמה מקומות כדאי לכם לשכור חדרים במלונות אשר נמצאים במרכז העיר כך שתוכלו ליהנות מכל מה שיש למקום שבו אתם נמצאים להציע. אם לעומת זאת הגעתם לנופש לירח דבש ומה שבא לכם זה בטן גב פיליפינים הם המקום המושלם לזה. בקלות תוכלו למצוא מלונות בפיליפינים בעלי חופים פרטיים, מסעדות, ואטרקציות כך שכלל לא תצטרכו לעזוב את המלון ותוכלו ליהנות מרמת פינוק ופאר שלא הכרתם.

בחירה נכונה של מלון – חופשה מוצלחת
כאמור מלונות בפיליפינים מגוונים וניתן למצוא מלון שיתאים לכל אחד, זכרו כי בחירת מלון נכונה יכולה לשנות את החופשה שלכם מהקצה אל הקצה תתכננו את בחירת המלונות כך שתוכלו ליהנות גם מהמלון וגם מהמרחק של המלון ביחס לאטרקציות. זכרו כי מלונות בפיליפינים  זולים וברמה מאוד גבוהה. לכן מתאימים לכל כיס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה