יום שבת, 28 בינואר 2017

כיסוי לבריכה



כל מה שצריך לדעת על כיסוי לבריכה

בעלי בריכות מכל הסוגים זקוקים לכיסוי. מטרת הכיסוי היא להגן על הבריכה מפני בלאי, לשמור מחדירת חרקים או לכלוך שנושר מהעצים ולמנוע הוצאות מיותרות על תחזוקה ותיקונים. כיסוי לבריכה נחשב השקעה משתלמת לטווח ארוך ואין צורך בהפעלת כוח פיזי כדי לסגור או לפתוח אותו. מעבר לכך, הכיסוי יכול לשמש כגיבוי בטיחותי לשמירה מפני נפילות ילדים ותינוקות ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שקונים אותו.
כיסוי לבריכה עשוי בדרך כלל יריעת PVC, אך יש סוגים שונים של כיסויים. ההבדלים בין הכיסויים באים לידי ביטוי גם בפערי המחירים ובזמני האספקה. באופן עקרוני, כיסוי לבריכה פרטית מפלסטיק עולה כמה מאות שקלים בלבד, לעומת כיסוי לבריכה ציבורית במכון קאנטרי או לבריכה של בתי מלון שכבר עולה אלפי שקלים ומעלה.
בנוסף, כיסוי לבריכה מגיע עם חוט היקפי שמיועד להצמדה. בעזרת החוט ניתן להצמיד את הכיסוי לדופן הבריכה לכל אורך עונות השנה. הכיסוי גם מגיע עם חורים במרכז הבריכה למניעת הצטברות מים, אך הוא אינו דורש תחזוקה מסובכת. 




כך תבחרו כיסוי מושלם

מי שמתלבט בין סוגים שונים של כיסוי לבריכה יכול להיעזר במספר כללי מפתח. הכלל הראשון הוא תמיד להתאים את הכיסוי לגודל הבריכה ולמבנה שלה. לפי התאמה כזו ניתן לראות את ההבדלים בין כיסוי לבריכה מרובעת, מלבנית או עגולה.
הכלל השני הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי החברות שמייצרות כיסוי לבריכה. רצוי לתת עדיפות לכיסוי שמיוצר על ידי חברה גדולה ומוכרת, ולנצל את ההזדמנות על מנת לשאול על תקופת אחריות. זו הטבה שנעה בין אחריות לתקינות המוצר בעת קבלתו לבין אחריות לתקינות המוצר גם לאחר מספר שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה