יום ראשון, 12 בפברואר 2017

שירותיהם של עורכי דין ליטיגציה



עורכי דין ליטיגציה הם בעצם אנשי המקצוע שמופיעים בבית המשפט בשמנו. זה לא משנה אם אנחנו התובעים או שאנחנו זומנו למשפט לצורך בירור או כי תבעו אותנו, חובה שתהיה לנו הגנה משפטית במהלך הדיון. עורכי הדין הם מי שמציגים בשמנו את "הקייס שלנו", כלומר את הנקודה שבגללה אנחנו צודקים במשפט. הם אלו שינהלו את סדר מתן העדים שלנו, והם מי שאחרים לניהול כל שלב הצגת הטיעונים שלנו. עורכי הדין צריכים להיות מוכשרים לעמידה בבית המשפט, שהיא חוד החנית של העבודה המשפטית והיא אחד התחומים הזוהרים ביותר בה.

הבנה וידע משפטיים
עורכי דין ליטיגציה מקצועיים הם בראש ובראשונה עורכי דין. זאת אומרת שהם אנשי מקצוע שלמדו משפטים באוניברסיטה או במוסד אחר להשכלה גבוהה, והם בעלי התמחות מסוימת לתחום אחד של המפשט. עורכי דין שמייצגים אותנו בבית המשפט צריכים להיות מוכשרים לתחום המשפט שבו אנחנו משתתפים, בין אם מדובר על משפט כלכלי, משפט של תביעות נזיקין, משפט פלילי וכדומה. זאת אומרת שלעורך הדין צריכה להיות הבנה חדה במיוחד של מערכת המשפט והחוקים. אותו עורך דין צריך להיות בעל הבנה של התחום שאליו מתקשר המשפט מעבר להבנה של החוק היבש והידע המשפטי. כלומר, מעבר להיותו עורך דין, מי שמייצג אותנו צריך להבין את התחום בו המשפט עוסק.


יכולת הופעה
כאשר מדובר על עורכי דין ליטיגציה, מדובר על אנשים שמעבר להבנה וידע משפטיים, מסוגלים להעביר את הנקודה שלהם בצורה טובה ומשכנעת. מדובר על אנשים בעלי ביטחון עצמי גדול, שמקרינים אותו כלפי השופטים. גם ניסוח טוב הוא חשוב מאוד, ומרשים מאוד את השופטים. כלומר, עורכי דין ליטיגציה הם הרבה מעבר לאנשים שמכירים חומר מסוים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה