יום שבת, 18 בפברואר 2017

חדר שינה מעוצב - חדר שתרצה לישון בו



חדר שינה מעוצב הוא משאת נפשו של כל אחד. אנחנו רוצים שהוא יהיה יוקרתי, מלכותי, שנרגיש נסיכים ונסיכות בכל רגע שנבחר לישון או לתת תנומת צהריים קלה. אך רבים מאתנו שוכחים שאותו חדר שינה מעוצב הוא עדיין חדר שינה, ואנחנו אלו שצריכים לסדר אותו, לנקות אותו והכי חשוב, לישון בו. לכן לפני שמתחילים בעיצוב מאסיבי, תזכרו שבסופו של דבר אתם צריכים חדר שיהיה נעים לשינה ולא עמוס בפריטים וריהוט שיקשו על כל פעולה קטנה.




חדר שינה מעוצב: איך מתחילים?
אמנם עיצוב חדר שינה מאפס יכולה להיות משימה מלחיצה, אך אם נפעל לפי שלבים נבין שהמשימה יכולה להיות גם די מהנה. מומלץ להיעזר במעצב פנים שיסייע במשימה אך תוכלו להבין מספר דגשים שיכוונו אתכם לבדכם. ראשית, התאורה מכריעה. יש אנשים שאוהבים את אור השמש ובהחלט השמש נותנת לנו אנרגיה חיובית, אך תזכרו שישנם ימים שתרצו לישון לכן בחרו את ה-וילונות בצורה מתאימה שתאפשר לכם חושך מוחלט ביום שתחליטו לישון עד הצהריים. גם כשאתם בוחרים גוף תאורה מרכזי לחדר השינה החדש שלכם, תזכרו שהתאורה תקבע את אווירת החדש ולכן בחרו אור לבן או צהוב בהתאמה. ניתן גם למקם גופי תאורה היקפיים כדי להשרות אווירה מעורפלת ועמומה יותר שיכולה גם להיות רומנטית.

הימנעו מפריטים דומיננטיים מידי
גם אם החלטתם על מיטה בומבסטית אן ספה ענקית שתהיה לכם בחדר שינה מעוצב שאתם בוחרים, עשו זאת בצורה עדינה. חדר שינה רצוי להיות בעל עיצוב סולידי שישרה אווירה מרווחת וכל פריט דומיננטי שתבחרו לשים יכול לגרוע מהנראות בצורה משמעותית. נסו ליצור תמונה יותר עגולה לחדר השינה ותהיו גמישים עם העיצוב תוך כדי התאמת כל פריט לשני וגם לעיצוב הכללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה