יום שבת, 18 בפברואר 2017

לופטים באשדוד לבר מצווה



רעיון מקורי לחגיגת בר מצווה
הגבר העתידי עומד לחגוג 13 שנים והחגיגה הקדושה יוצאת לדרך. כדי לחגוג לנסיך הקטן שלכם בצורה יצירתית וייחודית תצטרכו לחשוב על המקום שיאפשר לכם לחגוג את האירוע בדרך מיוחד. לופטים באשדוד לבר מצווה הם המקום בשבילכם: בלופטים תקבלו את האפשרות ליצור את האירוע יש מאין, תוכלו לשכור את המקום לערב אחד בין שעות שיוגדרו מראש ולאחר מכן להרכיב את אירוע החלומות החל משלב הכניסה, המזון שיוגש באירוע, הדיג'יי שינעים את האווירה וכל פעילות ייחודית שתרצו לכלול במאורע. אחד היתרונות הבולטים של לופטים היא שהם מקנים את השירותים של כל מה שתרצו כולל מערכת הגברה לקריוקי ובריכה.

שלב הכניסה: המקום שלכם ליצירתיות
הכניסה של חתן בר המצווה אל רחבת האירוע היא הרגע בו יכול להיות שתזילו דמעה. אין כמו לראות את הילד שלכם בחגיגה הראשונה הגדולה בחייו ולופטים באשדוד לבר מצווה יעזרו לכם להפיק את הכניסה הטובה ביותר. הכניסה יכולה לכלול אפקטים של מים, של עשן, יכולה להיות מלווה בהקרנת סרטון קצר או תמונות. תוכלו להזמין אמן שישיר ולהחליט על כל אביזר ותפאורה כדי שהאירוע יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים.




לופט: בכל גיל ולכל מטרה
לופטים באשדוד לבר מצווה מתאימים גם למסיבות רווקים, ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות הפתעה ואפילו חתונות. הייחודיות של שלופט מלבד האפשרות שהוא מעניק לכם יכולת לאיזה אירוע שתרצו היא ההתאמה שלו לאירועים בסדרי גודל שונים. בין אם מדובר על אירוע בן 300 איש או לאירוע מצומצם בן 50 אנשים בלבד, לא תקבלו אווירה חנוקה או דלה באנשים הודות לניסיון הרב של צוות הלופט בכל סוגי האירועים. לופט מתאים לאירועים בכול גיל ולכול מטרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה