יום שלישי, 21 בפברואר 2017

התאוששות מאסון DRP



כך תנסחו תכנית התאוששות מאסון DRP

רוצים להיערך למצבי חירום? חוששים מאירוע שיגרום נזקים בלתי הפיכים לתשתית הטכנולוגית בעסק שלכם? כדאי שתפנו לחברה מקצועית כדי לנסח תכנית התאוששות מאסון
DRP. זו תכנית שכוללת תהליכים, הנחיות, הסברים, הדרכות ונהלים להתאוששות מאסון שעלול להשבית לזמן קצר או ארוך את התשתית החיונית של העסק שלכם. למרות שתוכלו לתרגל את התכנית בשגרה, בזמן חירום תגלו עד כמה היא אפקטיבית וחשובה.

יש הרבה אירועי אסון שמייצגים את היתרונות של תכנית
DRP. ראשית, היא רלוונטית לאסונות טבע כמו רעידות אדמה ומיושמת ברחבי העולם גם במקרים של תנאי מזג אוויר סוערים, סופות, הוריקנים ועוד. שנית, היא חשובה למקרים של מלחמות או אירועי טרור, תקיפות קיברנטיות על אתרי אינטרנט, זליגת מידע וטעויות אנוש. כמו כן, תכנית התאוששות מאסון DRP היא הדרך היחידה שלכם למנוע נזקים בלתי הפיכים בגלל הצפות, קריסת בניין, דליקות והתפוצצות חומרים מסוכנים.


מה הקשר בין טכנולוגיה ותכניות התאוששות מאסון
DRP?

הצורך בתכנית התאוששות מאסון
DRP נובע מהתלות באמצעים טכנולוגיים בקרב עסקים וארגונים. אם בעבר רק לארגונים הגדולים היו מערכות מחשב מתוחכמות, הרי שכיום מדובר על חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של העסק. ככל שהשימוש במחשבים הופך להיות אינטנסיבי וצמוד, כך מתגברת התלות בתכניות התאוששות מאסון.

במילים אחרות, מערכות המחשב הן גורם מרכזי מאוד בתפעול השוטף של ארגונים. מערכות אלו אחראיות על התקשורת בין העובדים והספקים, על תפעול הציוד וחומרי הגלם, על אספקת המוצרים והשירותים ועוד. כל פגיעה במערכת עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים לארגון ולמוניטין שלו. במידה ואירוע חירום אכן מתרחש, אין לארגון ברירה אלא להפעיל תכנית התאוששות מאסון וליישם את המדיניות שנקבעה באופן מקצועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה