יום שישי, 10 בפברואר 2012

האח הגדול 5



רוצים להיכנס לבית האח הגדול בעונה הבאה, החמישית במספרה? כדאי שתזדרזו – ההרשמה לתוכנית האח הגדול 5 בעיצומה! כן, במקביל לשידורי העונה הרביעית, שללא ספק מצטיירת כעונה המרתקת והבלתי צפויה מכולן, המבטיחה בעוד חודשיים להוציא מכתליה את הזוכה המאושר החדש שיהיה לא פחות מוכשר מאלירז שדה ולא פחות מתוקשר משיפרה קורנפלד, רבבות כבר נוהרים אל משרדי קשת.

למרות שבשלב הראשון מה שנדרש מהמעוניינים להשתתף בתוכנית זה להיכנס לאתר מקו ולהשאיר שם פרטיים אישיים. כל אחד יכול להתקבל לתוכנית, בכל גיל ושלב בחיים (לפני החתונה, אחרי הגירושים, אחרי עלייה לארץ וכו'). העיקר לדעת בוודאות כי יש לכם מה להציע לאומה והעונה הבאה תהיה משעממת בלי נוכחותכם.

האח הגדול 5 – בגלל הדיירים 

הסיבות בגללן אנשים רוצים להיכנס לבית האח הגדול הן רבות ומגוונות, אבל הרצון לפגוש אנשים חדשים שבחיי היום יום (באזרחות כמו שאומרים דיירי הבית) לא היו נפגשים לעולם – היא הסיבה הבולטת מכולן. זו הזדמנות נפלאה להכיר אנשים מעולמות אחרים, ללמוד מהם דברים חדשים וללמוד לעמוד על שלך תוך דינאמיקה קבוצתית מורכבת מאוד.

בעונה הנוכחית, למשל, לקוטי יצא לפגוש את ערן ולערן את קוטי – הם שני עולמות שונים ומנוגדים אך הדבר ללא ספק גורם להם רק להתחזק וללמוד. גם סופי, שהצטיירה כאדם פסימי אך פגשה דמות אופטימית כמו יוסי, רכשה תכונה מאוד חשובה בחיים.

האח הגדול 5 – בגלל הרייטינג

הרייטינג של האח הגדול, גם הוא סיבה די נפוצה ולמען האמת מוצדקת להיכנס לבית למשך שלושה חודשים. רק באירוע הפתיחה של העונה הרביעית של האח הגדול צפו 530 אלף צופים והפיק של התוכנית הציג רייטינג של 50%. רק לשם ההשוואה, התוכנית של גיא פינס בערוץ 10 זוכה לרייטינג של 8.9% והמהדורה המרכזית עם יונית לוי בערוץ 2 מקבלת רק 30%. משמעות הדבר כי הרייטינג של האח הגדול הוא מטורף ומעניק למשתתפי התוכנית חשיפה עליה כולם יכולים רק לחלום.

האח הגדול 5


האח הגדול 5 – בגלל הפרסום 

לכל המעוניינים להשתתף בתוכנית האח הגדול 5 ככל הנראה מצפה פרסום אדיר. הפרסום הזה יכול להיות לצורכי קידום עסקים פרטיים של המשתתפים ויכול להיות לצורך פרסום עצמי. פרידה הכט ופותנה ג'אבר, למשל, קידמו את העסקים שלהן בתחום המסעדנות ואלירז שדה קידם את כישרון ההנחיה שלו, בזכותו הוא נכנס לרשימת המנחים המבוקשים בערוץ 2 ובערוץ 24. ליהיא גרינר קיבלה קמפיין לסנסאפיל, עתי שולברג קיבל קמפיין להוניגמן. אפילו זיוה כהן מהעונה הנוכחית קיבלה כבר הזמנה להצטרף לקמפיין למאבק בתאונות הדרכים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה