יום שלישי, 28 בפברואר 2012

קורס צילום


הצילום זהו תחום קסום שבו הרגעים נעצרים ונשמרים לכל החיים. הקסם שבתמונות , הקסם שבחיות. קורס צילום הינו תהליך ארוך, בו אנו לומדים איך לתפוס את הרגע המתאים, איך להנציח אותו לכל החיים. הצילום הוא אומנות מיוחדת. חלקנו נולדים אתה וחלקינו רוכשים אותה. מיומנות הצילום זה תחום מורכב וגדוש, ישנם קורסי צילום למתחילים שבהם ניתן ללמוד את יסודות הצילום מההיבט האומנותי ומההיבט האסתטי. בקורס צילום חשוב מאוד ללמוד גם את החלק העיוני של תולדות הצילום על מנת להבין לעומק את המושגים הבסיסיים בעולם הצילום.

קורס צילום – להנציח את ההרמוניה שבחיינו

קורס צילום מומלץ לעשות לא דרך האינטרנט בלימוד מקוון אלא בחוויית לימוד פרונטאלית מול הכיתה. שכן דרך הצילומים של חבריכם לכיתה ניתן ללמוד הרבה מאוד על הצילום, להשוות עבודות, להשוות תוצאות ולקבל טיפים מהסובבים. המורה יכול להמחיש לכם בעזרת דוגמאות של צילומים שאתם וחבריכם לכיתה צילמתם את הנקודות החשובות ביותר בעולם הצילום.



קורס צילום הוא חוויה מיוחדת. צילום הוא תחביב אבל גם מקצוע. קורס זה יכול לשפר את הטכניקות שאתם רגילים אליהם בצילום היום יומי ולאפשר לכם להגיע לתוצאות צילום טובות יותר. חשוב לדעת שלימוד צילום זהו תהליך פנימי וחיצוני שהאדם עובר במהלך הקורס. כל זווית הראייה שלנו על אובייקט הצילום משתנה לאחר שאנו לומדים איך לצלם בצורה טובה יותר.

הצילום חושף בפנינו עולמות חדשים מעשיר את חיינו המקצועיים וכמובן את השעות הפנויות שלנו. קורס צילום מעניק לנו ידע מקצועי מאנשים המוסמכים לכך.

קורס צילום – מה חשוב לדעת בצילום?

הנושאים הבסיסיים הנלמדים במהלך הקורס הם זוויות הצילום הטובות, השימוש הטכני במצלמה וניצול כל האופציות הקיימות בה. בצילום נוף בחוץ חשוב להתייחס לאופי ותנאי התאורה ולכיוון אור השמש בכל שעות היממה על מנת לדעת מהיכן לצלם, וכמובן שחשוב מאוד ללמוד את יסודות תוכנת הפוטושופ על מנת לעצב את התמונות שלנו קצת יותר לקבלת תוצאות מושלמות.

קורס צילום מאפשר לנו להוציא מהכוח אל הפועל מראות חבויים ורגשות טמונים בצורה קסומה ומאתגרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה