יום שני, 27 בפברואר 2012

תא צילום לאירועים


תא צילומים לאירועים נחשב לאחד הטרנדים שהופכים על אירוע למשהו שלא יישכחו. אתם מכירים את זה, קיבלתם הזמנה לחתונה של אחד החברים הקרובים לכם, התלבשתם, הכנתם את השיק, אכלתם טוב, רקדתם ו...בסוף הערב חזרתם הביתה בלי מזכרת. קצת מבאס לא? בהנחה שכבר נמאס לכם לחזור עם מגנטים או עם מזכרות בנאליות אחרות, הרי שתא צילומים לאירועים הוא הפיתרון!

תא צילום לאירועים – מרים את המסיבה
 
התפקיד של תא צילום לאירועים הוא לתת למשתתפים עוד מקום בו הם יוכלו להביא את שמחתם מהאירוע. מדובר על מכונה העומדת בצד, אשר מופעלת על ידי צוות מיומן. התא יכול להכיל עד 6 אנשים, שיוכלו להתחפש, לחבוש פאות, להתאפר ולעשות ככל שעולה ברוחם על מנת להוציא את התמונות המצחיקות והמגניבות ביותר. על התמונות שיוצאות באותו הרגע יהיה כיתוב , מזכרת מהאירוע וכך תוכלו לחוזר הביתה כאשר בידכם מזכרת מצחיקה ובעיקר כייפית מהאירוע.

תא צילום לאירועים – לא במקום צלם ראשי
 
הרבה מהחוגגים חוששים שמא תא צילום לאירועים "יגנוב" את האנשים מהרחבה. תא הצילום עומד בצד הרחבה והרעיון הוא שמי שמתעייף מהריקודים יוכל לצלם את עצמו בתא. תא צילום לאירועים לא מחליף את הצלם הראשי שדואג לתמונות  אווירה וכמובן לתמונות של בני הזוג ומשפחותיהם. תא צילום לאירועים מתאים לכולם: גם לצעירים וגם למבוגרים שעדיין צעירים בנפשם. הרי כל הרעיון באירוע הוא לשמוח ולחגוג, תא הצילום מנציח את הרגע ודואג שתישארו עם מזכרת מיוחדת וייחודית מהאירוע.

תא צילום לאירועים


תא צילום לאירועים – איך לבחור?
 
יש כיום עשרות רבות של חברות אשר מפעילות תא צילום לאירועים. איך תדעו באיזו חברה לבחור? הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של החברה באינטרנט על מנת לקבל מידע על החברה, כמה שנים היא קיימת, מה הניסיון שלה וכו'. 

הדבר השני הוא לנסות לבדוק (דרך חברים שהתחתנו) האם הם היו מרוצים מהשירות והמפעילים של תא הצילום. לאחר שסיננתם מהרשימה הראשונית תוכלו להיפגש עם החברות ולראות האם יש כימיה ביניכם וכמובן מה העלות של כל חברה. הבחירה בחברת הפקה מקצועית ומנוסה הוא חשוב משום שאתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם באמצע הערב החשוב בחייכם רצים אחרי המפעילים של תא הצילום. אז בשביל השקט הנפשי שלכם בחרו את החברה שנראית לכם הכי מקצועית ואמינה. 

שיהיה במזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה