יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מחירון קידום אתרים


 
תחום קידום האתרים ברשת האינטרנט זוכה בשנים האחרונות להצלחה רבה. מפני שהמודעות לנושא קידום אתרים גוברת ובעלי אתרים רבים פונים לחברות SEO במטרה להגדיל את החשיפה שלהם ברשת, להגדיל את מעגל הגולשים ובסופו של דבר להגדיל את רווחי העסק. עם זאת, בשל ריבוי השחקנים בזירת ה- SEO, מדובר בתחום פרוץ למדי, המתאפיין בפערי מחירים משמעותיים ובסוגי שירותים שונים ומגוונים. מחירון קידום אתרים זה משהו שמפרסמות כל חברות SEO, אך קיימים הבדלים משמעותיים בין חברה לחברה. למעשה, מחירון קידום אתרים הוא הדרך לבדוק מה בדיוק מציעה לכם חברת SEO: איזה שירותים, לאיזו תקופה, איזה תוספות וכן הלאה.

מהו קידום אתרים ברשת האינטרנט ?

קיימים שני סוגים עיקריים של קידום אתרים באינטרנט: קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני. את שני הקידומים הללו מציעות ללקוחותיהן כל חברות ה- SEO. קידום ממומן בגוגל מבוסס על רכישת פרסומים לפרק זמן מסוים או לכמות ההופעות בדפי האינטרנט השונים, עבורם משלמים כסף לגוגל.

קידום אורגני לעומת זאת לא מצריך תשלום לגוגל אלא לחברות SEO במטרה שיבנו עבור האתר מערך קידום מתאים. הכוונה היא לתהליך שיכלול מספר שלבים: בניית אתר עם קודים נכונים, מחקר מילות מפתח, שיבוץ המילים בדפים, כתיבת תוכן איכותי ומקורי, החלפת קישורים וכן הלאה.
מחירון קידום אתרים
קידום אתרים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

קידום אתרים ברשת הוא הפתרון הטוב ביותר לכל בית עסק המעוניין להצליח בעולם העסקים התחרותי והדינמי של היום. קידום אתרים מציע לבעלי העסקים מטריה רחבה של שירותים וכלים, המתאימים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, מפני שחברות ענק כמו שטראוס, קוקה קולה או קסטרו לא זקוקות לביצוע קידום אתרים בגוגל והגולשים שיחפשו אותם יקישו את שם המותג.

כשמדובר בעסק קטן או נותן שירותים קטנים: "ניקוי שטיחים", "ביטוח חיים", "בייבי סיטר", חייבים לדאוג שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש. אחרת פשוט הגולשים לא ידעו על קיומכם. 

ממה מורכב מחירון קידום אתרים ברשת ?

מחירון קידום אתרים ברשת הוא למעשה פירוט של שירותים המציעה חברת SEO  ללקוחותיה. מחירון קידום אתרים יכול להתחיל מ- 700 שקל ועד 7,000 שקל. הדבר תלוי בחברה עצמה, האם היא חברה חדשה או ותיקה ותלוי במטרה שתרצו להשיג: להיות בשלישיה הפותחת בדף החיפוש תוך פרק זמן של חודש ימים בלבד או להיות בעשירייה הפותחת תוך פרק זמן של חצי שנה.

על כן, בהתאם לתקציב העומד לרשותו של בעל העסק ולמטרותיו, בונות חברות SEO מערך קידום רלוונטי הכולל אלמנטים אלה ואחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה