יום שישי, 10 בפברואר 2012

אקס פקטור



אחרי ארבע חודשי שידור חי (ברובו) ושני ערבי גמר מתוחים, רווים בדרמות סוחטות דמעות, כוכבים אורחים נוצצים והמתמודדים המתרגשים, הסתיימה לה בחודש דצמבר העונה הראשונה של אקס פקטור האמריקנית.

בערב הגמר של אקס פקטור הופיעה שורה ארוכה של זמרים מפורסמים: אלניס מוריסט, אבריל לאבין, 50 סנט, סטיבי וונדר ואיך לא גם ג'סטין ביבר. יש כאלה שיגידו כי מדובר ביהלום שבכתר בלוח השידורים החדש של רשת – FOX ויש כאלה הרואים בה עוד תוכנית ריאליטי לכישרונות צעירים בתחום המוזיקה. כך או כך, בתוכנית אקס פקטור צפו למעלה מ- 21 מיליון איש, מה שגרם לבעלי הרשת להזמין מסיימון קאוול, גאון הריאליטי העומד מאחורי אקס פקטור, עונה שנייה. אך לפני שהעונה השנייה עולה לאוויר, הנה כמה שערוריות שנחרטו בזיכרוננו מהתוכנית.

אחות של קיילי מינוג בוכה

אחד השיאים בתוכנית אקס פקטור היו הדמעות של דני מינוג, אחותה של קיילי מינוג ושופטת בתוכנית. היא לקחה קשה את ההערה של הקולגה שלה לואיס וולש שהאשים אותה בגניבת שיר שהוא הלחין. בשידור חי מינוג האחות פרצה בבכי ובברייק הפרסומות היא רצה אל מאחורי הקלעים כאשר השופטת שריל קול רצה אחריה. התקרית הסתיימה כשסיימון קאוול דרש מוולש להתנצל בפניה ומינוג קיבלה את התנצלותו.

תוכנת האוטו-טיון ששיפצה קולות

למרות שהתוכנית אקס פקטור היא תוכנית ריאליטי ששודרה בשידור חי, מפיקי התוכנית הודו כי השתמשו בתוכנת מחשב אוטו-טיון. זו תוכנה נפלאה וערמומית, ביכולתה לשפץ את קולות המתמודדים. אולי כדי שחס וחלילה לא לחשוף את הצופים לכישרונות הטבעיים של המתמודדים. 

אקס פקטור


ההפקה טענה כי השתמשה בתוכנה אך ורק בתוכניות שהוקלטו מראש. אגב, עד העונה האחרונה באמריקה איידול גם שם השתמשו בתוכנית אוטו-טיון כדי שהמצביעים לא יתלבטו בין הזייפנים ויסמסו להם את קולם.

הדייט עם דניס ריצ'ארדס

הדייט עם השחקנית ההוליוודית דניס ריצ'רדס, עליו סיפר בלהט סיימון קאוול לכל כלי התקשורת האפשריים, כנראה שהתרחש אך ורק בפנטזיה העשירה של המנטור. ריצ'ארדס הכחישה את כל העניין וטענה כי הכל הומצא לצורכי קידום התוכנית של קאוול. סיימון סיפר שהם יצאו לדייט בשידוך שנעשה על ידי מכרים: "היא חמודה מאוד" כך הוא אפילו תיאור את המפגש. מנגד, ריצ'רדס סיפרה כי פגשה אותו רק פעם אחת בלבד בארוחת ערב עם קבוצת חברים אחרים. "האם הוא חושב שזה היה דייט?".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה