יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

כוכב נולד 11


כך שינתה כוכב נולד את התרבות בישראל

מבין תוכניות הריאלטי הרבות שהגיעו אלינו בעשור האחרון, אי אפשר להתעלם מן העובדה כי הבולטת שבהם, וזו שהביאה את רף הפופולאריות הגדול ביותר היא לא אחרת כמובן מהתוכנית כוכב נולד בערוץ 2. אז בואו ונבדוק איך הכל החל ואיפה הדברים עומדים לקראת העונה ה- 11 של התוכנית הכל כך אטרקטיבית הזו.

כוכב נולד התחילה את דרכה בתור תחרות שירה, או יותר נכון שירה בציבור, אך מאז השתנו הרבה מאוד דברים. חלק מהשינויים התרחשו בגזרת השופטים, וחלק בבחירת השירים והמתמודדים. אך למרות הכל מצליחה כוכב נולד לשמור על מעמדה הייחודי. כוכב נולד 11 והעונות שיבואו בעקבותיה הן הוכחה לכך שהקהל בבית אוהב לראות מתמודדים המתפתחים אל מול עיניו. 

כוכב נולד 11


המתמודדים יודעים מה מחכה להם

המנגנון של כוכב נולד 11 בנוי על האופן בו חברי הנבחרת לומדים במהלך התחרות כיצד לשיר מול הקהל. אל האודישנים של כוכב נולד 11 יגיעו אנשים מכל רחבי הארץ, המעוניינים להגשים את החלום שלהם. אך אם בשנים קודמות קשה היה לדעת מה המשמעות של הצלחה בתכנית טלוויזיה מן הסוג הזה, הרי שכיום המודעות אל התכנית כוכב נולד 11 ואל תכניות אחרות היא הרבה יותר גבוהה. 

כולם מחכים לעונה הבאה של כוכב נולד 11

כוכב נולד 11 תמשוך תשומת לב רבה באינטרנט, בעיתונים וכמובן על גבי מסך הטלוויזיה. הסקרנות של הצופים לראות מה יתחדש בעונה הבאה, אילו שופטים ילוו את המתמודדים ומי יהיו החברים בנבחרת הופכים את כוכב נולד 11 לאירוע מרגע. כוכב נולד 11 היא לא תכנית רגילה. מדובר על חלק משמעותי מהתרבות הישראלית, המוזיקלית והפופולארית. 

המוזיקה הישראלית חוזרת לאור הזרקורים

לסיכום, כוכב נולד שינתה את האופן בו זמרים צעירים מתייחסים אל אמנות, פתחה דלתות בפני מאות נערים ומבוגרים ובעיקר החזירה את המוזיקה הישראלית אל מרכז הבמה. מהבחינה הזו כוכב נולד היא נכס תרבותי בעל ערך אדיר. אין הרבה תכניות שמצליחות לשרוד תקופות כל כך ארוכות, ולכן כוכב נולד היא דוגמא ייחודית ויוצאת דופן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה